Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når får man karakter etter skriftlig eksamen på vgs? Noen nevnte for meg at sensorene har frist på tre uker? Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg er privatist.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror fellessensur faller rundt 21-22 juni, hvertfall i mitt fylke (nord-trøndelag) karakterene skal du motta i posten i løpet av uken etter (uke 26). Mulig det er forskjellig fra fylke til fylke, men har du ikke fått noen papier fra skolen du tar eksamen ved? Jeg fikk i hvertfall det, og der står det når jeg kan forvente karakter.

Syns det er rimelig kort tid fra å motta dokumentasjon til den skal være inne hos en eventuell høgskole/universitet...

AnonymBruker
Skrevet

Når får man karakter etter skriftlig eksamen på vgs? Noen nevnte for meg at sensorene har frist på tre uker? Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg er privatist.

Fellessensuren er på den tiden personen i innlegget før meg sa, men du kan se karakteren på privatistweb ganske snart etter den er satt, du trenger altså ikke vente til du får karakterutskrift i posten.

Skrevet

Hos oss kommer karakterene den 21.juni

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk skal dere ha :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Husk at utsending/innskriving av karakterer kan være rammet av streik, og derfor komme noe senere :)

Skrevet

Jeg tror fellessensur faller rundt 21-22 juni, hvertfall i mitt fylke (nord-trøndelag) karakterene skal du motta i posten i løpet av uken etter (uke 26). Mulig det er forskjellig fra fylke til fylke, men har du ikke fått noen papier fra skolen du tar eksamen ved? Jeg fikk i hvertfall det, og der står det når jeg kan forvente karakter.

Syns det er rimelig kort tid fra å motta dokumentasjon til den skal være inne hos en eventuell høgskole/universitet...

Vitnemål blir vel sendt direkte til høgskolene/universitetene som du har søkt på (med mindre det er privat eller i utlandet?) ? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...