Gå til innhold

Gravering av glass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære fikk en sånn veldig romantisk og fin idé her om dagen. Vi skal begynne å samle på en glasserie til bryllupet og han mente at det hadde vært koselig å kjøpe to champagneglass selv og få gravert inn navn og dato for bryllupet på dem og så kan vi bruke dem på dagen!

Slik blir det et koselig, men brukandes minne for ettertiden! :hjerter:

MEN hvor får man gravert navn og dato på glass og hva koster sånt noe? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I oslo er det en dame son graverer og tegner på glass..Prisene er fra 150 og oppover..Spørs på glasset og tengningene..

www.arkaden.no

Skrevet

Hvis du mener Marianne så tar hun ikke imot glass for gravering, men hun selger glass du kan gravere på....

Men hun har ikke det største utvalget for å si det sånn... Men flink er hun, det skal hun ha!

Skrevet

Vi skal gravere inn navnene til gjestene på glass - som bordkort. Vi har da tatt kontakt med en gravør, og regner med mellom 5-10 kroner pr. glass. Han skal også gravere inn monogrammet vårt på glasset. 150 kroner hørtes sinnsykt dyrt ut.

Vår gravør heter: Gravør Høines og hører til på Forus, Stavanger. Ta gjerne kontakt med ham, han er veldig hyggelig.

Lykke til

Skrevet

Noen jeg kjenner som trenger en del graverte glass, ble lei av å betale en femtilapp for glasset. Så de kjøpte seg gravørpenn for 200,- på bunnpris, fant en fin font på datamaskina, skrev det de skulle ha gravert på arket, printet arket, puttet det inni glasset som mal, og fiks ferdig. Ble helt profft.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Vi graverte inn navn og dato på to vinglass i samme serie som vi samler på. skal bruke disse på bryllupsdagen. Vi betalte 290kr for alt. kommer vel an på hvor lange navn dere har da :)

Skrevet

Vi fikk det gjort hos en vanlig gullsmed. Ble ikke så dyrt heller (husker ikke helt prisen nå). De ble så pene!

Vi graverte teksten vi har inne i ringene (forskjellig tekst i hver sin ring) + dato for bryllupet!

Gleder meg veldig til de skal brukes om snart bare to uker!

Skrevet
Vi fikk det gjort hos en vanlig gullsmed. Ble ikke så dyrt heller (husker ikke helt prisen nå). De ble så pene!

Vi graverte teksten vi har inne i ringene (forskjellig tekst i hver sin ring) + dato for bryllupet!

Gleder meg veldig til de skal brukes om snart bare to uker!

Så stilig Isiselin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...