Djungelvrål Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Hvorfor er de hvite inni? Er det ikke skikkelige blåbær? De smaker ikke like godt også er de jo alt for store.
Ziphud Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Det er en annen type, de vokser på litt større busker enn de vi finner i naturen i norge. Mener de blir kallet "amerikanske blåbær" og man får kjøpt busker som man kan ha i hagen her i norge. Men det er kanskje ikke så mye vits i hvis de ikke er så gode. For jeg er enig i det, de norske er sykt mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Det er hageblåbær eller amerikanske blåbær som beskrevetover her. Helt OK, men ikke i nærheten av å være så gode som norske blåbær. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes ikke de smaker blåbær i det hele tatt, ikke slike som vi har.
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2012 Amerikanske ja, skjønner. Bruker de som sunn snacks og de funker jo til det bruket. 12,90 på Rema
Gjest _La Femme Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Jeg syns heller ikke de smaker spesielt godt. Det samme gjelder forøvrig jordbær fra Belgia. Jeg foretrekker norsk, derfor plukker jeg alle blåbærene jeg kan på sommeren og fryser ned så jeg har året rundt! Men det er klart, trenger du blåbærene til noe spesielt, kake for eksempel, funker de jo helt fint til det bruket.
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2012 Har brukt de to ganger i pavlova og da kommer blåbærsmaken bedre frem. Sikkert pga. fløten og sammen med jordbær og bringebær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå