Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er de hvite inni? Er det ikke skikkelige blåbær? De smaker ikke like godt også er de jo alt for store.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en annen type, de vokser på litt større busker enn de vi finner i naturen i norge. Mener de blir kallet "amerikanske blåbær" og man får kjøpt busker som man kan ha i hagen her i norge. Men det er kanskje ikke så mye vits i hvis de ikke er så gode. For jeg er enig i det, de norske er sykt mye bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er hageblåbær eller amerikanske blåbær som beskrevetover her. Helt OK, men ikke i nærheten av å være så gode som norske blåbær.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke de smaker blåbær i det hele tatt, ikke slike som vi har.

Skrevet

Amerikanske ja, skjønner. Bruker de som sunn snacks og de funker jo til det bruket. 12,90 på Rema :)

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg syns heller ikke de smaker spesielt godt. Det samme gjelder forøvrig jordbær fra Belgia. Jeg foretrekker norsk, derfor plukker jeg alle blåbærene jeg kan på sommeren og fryser ned så jeg har året rundt! :) Men det er klart, trenger du blåbærene til noe spesielt, kake for eksempel, funker de jo helt fint til det bruket.

Skrevet

Har brukt de to ganger i pavlova og da kommer blåbærsmaken bedre frem. Sikkert pga. fløten og sammen med jordbær og bringebær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...