AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Jeg skal ta brasiliansk voksing på onsdag, men jeg er alltid så redd for at den som vokser meg skal se at jeg har utflod ( spesielt nå som det er ekstra ille) så jeg pleier og ha tampong i å si at jeg har mensen. Jeg tar brasiliansk kanskje 1 gang i året. dere tror vel ikke de kan huske at jeg sa jeg hadde "mensen" forrige gang også å syns jeg er ekkel som tar å vokser meg hver gang jeg har "mensen"? Å er det ekkelt og vokse seg når amn har mensen, så lenge man har i tampong?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Dette kom helt feil sted. Kan noen flytte det til tråden om kropp for meg ?
sinne Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Jeg passer på å bestille time så jeg kan komme rett ifra dusjen ellers så pleier jeg å vaske meg godt med intimservietter nedentil først ! det hjelper iallefall veldig på selvfølelsen når jeg ligger der med beina i været Tror også kanskje at de er vant med litt forskjellig..........
challenger Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Ta helle en tur på do først og ha med deg intimservietter for å "friske" opp, rett før timen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå