AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Flere enn meg som finner denne irriterende? Og at dama minner litt om en mus eller kanin eller noe?
Sugerøret Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 horribel reklame. Nå spiser jeg dressing så jeg kjøper ikke mindre pga dum reklame. Men en kan jo lure av og til - de som produserer og lar disse dustereklamene komme ut på tv,tenker de aldri over hvordan de oppfattes ? Dumme reklamer = mer negativ til produktet. Eller er det kun meg som tenker slik?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Den er grusom. Jeg er glad jeg kan spole over reklamene, gitt!
Lura Lotta Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Godt å få bekreftet at det ikke bare er hormonene mine som får meg til å hate alt uten grunn om dagen da i hvert fall hehe Jeg begynner ofte å lure veldig når jeg ser dårlige reklamer.. Er det ikke sånn at disse som lager reklamer har en utdanning innenfor dette? At de burde vite hva som er bra og ikke? Og tjener ikke disse reklamebyråene en formue på reklamene sine? Så da lurer jeg igjen.. Ser de ikke reklamefilmen før de sender den på tv?
kissi Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Den irriterer meg ja, men det som irriterer meg mest er at dama avbryter når han skal fortelle hva han har hatt i salaten! Det må da gå an å vente på tur! :gjeiper: 1
Lura Lotta Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Den irriterer meg ja, men det som irriterer meg mest er at dama avbryter når han skal fortelle hva han har hatt i salaten! Det må da gå an å vente på tur! :gjeiper: Helt enig, det er det som irriterer meg mest også! Ista hold jeg meg for øra og så en annen vei da reklamen kom på.. Ja, jeg kunne tatt på lydløs eller bytta kanal.. Men jeg handlet på innstinkt ! 2
kråkefjas Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Jeg begynner ofte å lure veldig når jeg ser dårlige reklamer.. Er det ikke sånn at disse som lager reklamer har en utdanning innenfor dette? At de burde vite hva som er bra og ikke? Og tjener ikke disse reklamebyråene en formue på reklamene sine? Så da lurer jeg igjen.. Ser de ikke reklamefilmen før de sender den på tv? Vel, den var tydeligivs god nok til å resultere i masse omtale på kvinneguiden. Sikkert en eller to som vil prøve den etter å ha lest her.
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Nei, dere tar feil alle sammen!!! Det mest irriterende med hele reklamen er hu dama (gjesten) som vrir så jævlig på kjeften sin når hun gir komplimenter for dressingen. INGEN prater slik, hadde noen pratet slik til meg hadde jeg lurt på om hun var evneveik!!!!!!!!
Lura Lotta Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Nei, dere tar feil alle sammen!!! Det mest irriterende med hele reklamen er hu dama (gjesten) som vrir så jævlig på kjeften sin når hun gir komplimenter for dressingen. INGEN prater slik, hadde noen pratet slik til meg hadde jeg lurt på om hun var evneveik!!!!!!!! hahaha
gladidag Skrevet 23. mai 2012 #12 Skrevet 23. mai 2012 Når vi er igang med å slenge dritt om reklamer.....hva med Rema 1000 og Sven Nordin? arrrrrgh! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #13 Skrevet 23. mai 2012 Flere enn meg som finner denne irriterende? Og at dama minner litt om en mus eller kanin eller noe? Jeg synes faktisk engelsk-norsk er mye verre enn dumme reklamer. Det heter "jeg synes, mener" på norsk. På engelsk sier man "I find this to be", men du kan ikke oversette uttrykket slik du og altfor mange gjør. Det skjærer i øynene å lese så dårlig norsk. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #14 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes faktisk engelsk-norsk er mye verre enn dumme reklamer. Det heter "jeg synes, mener" på norsk. På engelsk sier man "I find this to be", men du kan ikke oversette uttrykket slik du og altfor mange gjør. Det skjærer i øynene å lese så dårlig norsk. Herregud. Nå får du skjerpe deg! Ikke alle kan skrive perfekt, og jeg vil heller skrive feil enn å være en sånn person som deg 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #15 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes faktisk engelsk-norsk er mye verre enn dumme reklamer. Det heter "jeg synes, mener" på norsk. På engelsk sier man "I find this to be", men du kan ikke oversette uttrykket slik du og altfor mange gjør. Hvorfor ikke? Kan du vise til hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #16 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes faktisk engelsk-norsk er mye verre enn dumme reklamer. Det heter "jeg synes, mener" på norsk. På engelsk sier man "I find this to be", men du kan ikke oversette uttrykket slik du og altfor mange gjør. Det skjærer i øynene å lese så dårlig norsk. IV finne fant, funnet (norr finna) 6. synes, mene, vurdere http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=finne&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Er du sikker på at det er dårlig norsk, eller tror du det er dårlig norsk fordi det er slik det skrives på engelsk? 2
Gjest Eluveitie Skrevet 2. juni 2012 #17 Skrevet 2. juni 2012 Flere enn meg som finner denne irriterende? Og at dama minner litt om en mus eller kanin eller noe? Hun minner om en mus, bevegelsene hennes minner meg om bevegelsene til den saken i filmen Splice, og det er jo en ekkel blanding av mus, menneske og alt mulig annet.
Sophia Skrevet 2. juni 2012 #18 Skrevet 2. juni 2012 Jeg synes faktisk engelsk-norsk er mye verre enn dumme reklamer. Det heter "jeg synes, mener" på norsk. På engelsk sier man "I find this to be", men du kan ikke oversette uttrykket slik du og altfor mange gjør. Det skjærer i øynene å lese så dårlig norsk. Heller skrive feil enn å være en slik irriterende person som må rette på andre! :gjeiper: 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. juni 2012 #19 Skrevet 2. juni 2012 Ja, hun dama er utrolig irriterende som ikke kan vente med å snakke før han er ferdig. Utrolig frekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå