Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klipte pannelugg på mandag og merket i dag at jeg MÅ ha en hårspray. problemet er at jeg er en fattig sjel, studentøkonomi og må snu på hvert øre. så hvilken hårspray er billig men brukende? gjerne en hvor det ikke syntes så godt at jeg har på meg hårspray, da ser det fort fettete ut.. den må tåle vindt og sånt uten å bli dum i formen da jeg går på skole ved sjøen og må gå til skolen..

må få kjøpt i en butikk (vita, apotek, meny osv) da jeg trenger den med en gang.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

de billigste som jeg synes kan funke er serien Got2Be. http://www.got2b.no/index.php?id=275

men av de dyrere variantene så trenger man bare spraye på om morgningen og så holder det hele dagen helt tipp topp, så de er absolutt ikke dyrere selvom de koster litt mer penger.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med Clynol sin. Ikke den på pumpeflaske, men den i gassform eller hva det heter :P

AnonymBruker
Skrevet

Bruker got to be sin gule flaske for ekstra hold, men det kan fort bli litt for mye av det gode.

AnonymBruker
Skrevet

Hårspray er vel ikke akkurat der økonomien strammer mest. Eller?

Skrevet

Proffs hårspray. Har den på h&m. Stor rosa boks til 50 kr. Den er sånn passe stiv.

Gjest NozMonster
Skrevet

ikke hvis du ikke heter Eli Hagen :ler:

neida, men jeg skjønner hva TS mener. Har høyt hår selv, bare ikke høyt overalt slik som Eli Hagen.- så det går et par flasker med hårspray i mnd.

Men det er jo bare en prioritering.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har ikke råd til å kjøpe en flaske til 200kr. Jeg har egentlig ingenting å gå på i budsjettet pr mnd, og for dere som har normal inntekt så er en hundrelapp ingenting. Men jeg har ikke råd til det, egentlig. Ting må vike fordi jeg skal ha hårspray nå. Da sier det seg selv at jeg ikke kan bruke mye på den.

Skrevet

Got2be...billig og bra.

Skrevet

Har en billig en fra define nå.. Den blir sabla stiv, men har sinnsykt med hold. Hos meg holder det til jeg vasker håret, dvs opptil 4 dager. Bruker bare litt vann på fingrene de dagene etter jeg har påført hårsprayen for å få den panneluggen jeg vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...