AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Noen her som har en analyse/ foredrag/ særemne om boken/ filmen veronika vil dø?? Skoleoppgave...
Gjest Vodka Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Ja jeg har skrevet særemne om den boken og en til bok.
Måndagsbarn Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Kanskje gjøre leksene sine selv? Tenkte det samme. Håper du bestemmer deg for å gjøre det selv, TS. Du taper mye på å ikke lære deg analyseoppgaver/særemneoppgave selv; det blir det mye av i fremtiden om du skal studere videre.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Hvis du skal videre på høyskole eller universitet, kommer du til å være glad for å ha gjort leksene dine selv. Videregående er barnemat i forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Det var da en svært tynn bok å skrive et helt særemne om... Ikke har den mye bruk av virkemidler, heller. Om du skal skrive om den, bør du enten finne andre bøker i samme sjanger å sammenlikne eller flere bøker av samme forfatter og sammenligne.
Gjest Vodka Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Det var da en svært tynn bok å skrive et helt særemne om... Ikke har den mye bruk av virkemidler, heller. Om du skal skrive om den, bør du enten finne andre bøker i samme sjanger å sammenlikne eller flere bøker av samme forfatter og sammenligne. Jeg sammenlignet den med en annen bok.
havfruene Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Analyse er noe personlig. Det er hvordan DU tolker ting. Hvorfor skal du skrive en oppgave basert på andres tolkninger?
Gjest Elihol Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Den boken er jo lett å lese gjennom, burde ikke være noe problem for de fleste. Synes den var helt grei og, ikke en favoritt, men ikke veldig kjedelig heller. Og som nevnt over her, en analyse er jo hvordan du oppfatter boken.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Det er laget film av den... men det visste du sikkert. Bare les boka. Paulo Choelo (eller noe i den duren) syntes jeg har litt kjedelige bøker. Det er ikke sikkert TS leter etter en som skal gjøre leksene hennes, men bare står litt fast og vil høre andres meninger??
Gjest Vodka Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Det er laget film av den... men det visste du sikkert. Bare les boka. Paulo Choelo (eller noe i den duren) syntes jeg har litt kjedelige bøker. Det er ikke sikkert TS leter etter en som skal gjøre leksene hennes, men bare står litt fast og vil høre andres meninger?? Jeg kan komme med tips hvis TS spør om det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå