AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Jeg hadde eksamen i dag og jeg lurer på hvor høy prosent av maksscoren jeg må ha for å oppnå de ulike karakterene (A-F). Jeg er spesielt interessert i hva som kreves for å i det heletatt bestå (E er bestått. Dette er forhåpentligvis min siste eksamen før adjunkttittelen er i boks, det viktigste er derfor å stå, er karakteren dårlig kan den alltids forbedres senere Jeg finner ingen standardister karakterskala når jeg googler eller på leter høgskolens nettsider og lurer derfor på om noen av de kloke hodene her inne har greie på dette.
sauen87 Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Spørs litt på eksamenstype. Hos oss er det vel rundt 40% for vanlig skriftlig, og noe lavere for MC-eksamen. For å stå altså.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Det er snakk om matematikk... Nå har jeg bare vært sensor for ingeniør-matte, men da er det nesten alltid 40%, utenom ved Universitetet i Stavanger, hvor det er 45%.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har tatt matematikk ved UiO og fagansvarlig mente at man skal løse 50% av oppgavene for å stå. Det var en skriftlig "skoleeksamen" uten hjelpemidler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå