AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har vær prøver i litt over et halvt år nå og tror hver gang at jeg kanskje kan være gravid pga. mens smerter men ingen mens. Venter av og til en uke av og til to, men alltid ETTER jeg har tatt en negativ graviditetstest så kommer mensen.. Jeg tror så intenst at jeg er gravid også, å begynner å glede meg til å få en positiv test.. Kan det være at jeg er så innstilt på å være det at mensen ikke kommer? Men når jeg finner ut at jeg ikke er det så kan kroppen slappe av nok til at jeg får den? Lei av å sløse bort penger på tester nå.. dumme kropp.. Andre som har det slik?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Lei av å sløse bort penger på tester nå.. dumme kropp.. Kan ikkje svare på mensproblemene, men du kan kjøpe billigtester på nett (8 kroner eller noe pr. stk, funker glimrende) så er i alle fall det problemet løst. Google billige graviditetstester eller noe i den duren så kommer du til en side som selger slike billigstrimler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå