Gjest Vodka Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Noen som har tips til hva man kan grille på engangsgrill, utenom pølser og hamburger? Jeg grillet grillspyd på engangsgrill i dag, det ble veldig bra. Skjærte kyllingfilet i biter, marinerte de og stekte de i ovnen 10 min på forhånd, så tredde jeg de på spydene med grønnsaker, og tok med spydene til stranden hvor jeg grillet de. Anbefales, det var veldig mye bedre enn pølser og sånt. Serverte med tzatsiki og baguetter. Skal bake foccacia neste gang tenker jeg.
HedvigR Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Alt av kjøttstykker er jo kjempegodt på grillen, ikke noe som kan gå galt der. Maiskolber må jeg alltid ha når vi griller, det er godt det :D
Gjest Vodka Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Alt av kjøttstykker er jo kjempegodt på grillen, ikke noe som kan gå galt der. Maiskolber må jeg alltid ha når vi griller, det er godt det :D Er ikke alltid store kjøttstykker blir stekt i gjennom på engangsgrillen da, for den varer ofte bare 15 min. Synes engangsgriller har blitt dårligere i det siste, de mister futten så fort.
Gjest Vinglepetra Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Kyllingvinger, laksespyd og paprika er godt på engangsgrill Ellers anbefaler jeg også sjokoladebanan og div. grønnsaker. Jeg er enig I at man bør være forsiktig med å legge store kjøttstykker, da engangsgrillene ikke varer. Endret 22. mai 2012 av Vinglepetra
HedvigR Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Er ikke alltid store kjøttstykker blir stekt i gjennom på engangsgrillen da, for den varer ofte bare 15 min. Synes engangsgriller har blitt dårligere i det siste, de mister futten så fort. Da kutter jeg bare stykkene opp :D
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Kyllingfilet, biffstrimler, bacon, tomater, paprika, maiskolber, ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå