Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er det man vil kalle en NOOB når det gjelder viten om programmer til å redigere og styre med film/videoklipp og greier.

Jeg er ute etter ett enkelt program å styre med.

Filmer en del, og har bare så langt hatt med windows moviemaker å gjøre , men vil gjerne ta det ett steg videre^^

Har noen noe tips om ett godt program?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vegas Movie Studio HD Platinum 10.0

Det bruker i hvertfall jeg og det dekker alle mine behov innenfor redigering av film og lyd.

• Liker 1
Skrevet

Vegas Movie Studio HD Platinum 10.0

Det bruker i hvertfall jeg og det dekker alle mine behov innenfor redigering av film og lyd.

Ok... og den kan man fikle med sånn at feks klippet går i saktefilm? i svarthvitt? sånne ting:P Som sagt.... kan ikke mye om dette... men ønsker virkelig å kunne mekke sammen noe bra av det jeg filmer:)

Har faktisk hørt om Vegas da... skal undersøke mer om den:)

Takk for svar:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale Avid Studio for PC eller Avid Studio for iPad.

Skrevet

Ja, du kan mekke det meste med Vegas. Noe det ikke fungerer til er feks å legge til effekter som magiske flammekuler og effekter som det. Utenom det har det en del valg av div. effekter.

Skrevet

Jeg vil anbefale Avid Studio for PC eller Avid Studio for iPad.

Ja skal undersøke og prøve den også... så den hadde sånn trial^^

Takk for tipset

Skrevet

Jeg lurer litt på det samme selv. Har ikke funnet noe brukbart fritt til Windows, og vurderer å skaffe en lisens på et eller annet. Har kikket mest på Pinnacle, men kanskje Avid og Vegas er verdt å vurdere også. Noen av dere som har sammenlignet disse?

Skrevet

Her er en video jeg har laget i Vegas. Nå skal det si at kvaliteten er litt så som så. Jeg er ikke akkurat super-proff med det, men der et et lite utdrag av div. man kan gjøre.

http://www.youtube.com/watch?v=ll0LFHqOaD8

Skrevet

Så jo interessant nok ut det, sikkert verdt en trial. Men dude, du bruker så mye "cut to black" at jeg får hodepine. La nå scenene var i et sekund, iallefall. :gjeiper:

Skrevet

Joda, men det var planlagt i akkurat den for å matche musikken og at du trenger veldig mange spillscener for å lage noe i 2 minutter. Jeg ville ikke filme mer enkelt og greit, jeg ble litt lat gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...