AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Lurer på om jeg gjør noe veldig feil....Har slanket meg noen uker nå, trent ganske mye mer enn vanlig (med pt), og spiser mindre&sunnere. Prøver også å kutte unødvendige karbohydrater. (pasta, brød osv....) Erstatter med knekkebrød og grønnsaker. Finteller ikke kalorier, men ligger mellom 1200-1400. Men jeg er så slapp og sliten hele tiden Utrolig trøtt også, sover mer enn vanlig. Kroppen blir mindre og strammere, men vet ikke om dette er verdt det.... Skal bare ned 5-8 kg, ligger i overkant av normal bmi nå, hvis det er til noe hjelp. Veldig takknemlig for svar!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Kan du si hva du spiser i løpet av en dag, og hvor ofte og hva du trener?
Fjonana Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 (endret) 1200-1400 kcal høres veldig lite ut i forhold til hvor mye du sier du trener. Du burde skrevet litt mer om hvor høy du er og hvor mye du veier, men mest sannsynlig så spiser du for lite. Endret 22. mai 2012 av Fjonana
Fjonana Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Kroppen blir forresten mer "dvaskere/slappere" når en er på slankern, dette viser bare at kroppen holder på å slippe fettet
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Jeg spiser havregryn til frokost, skyr til mellommåltid, salat med egg og grønnsaker til lunsj, noen ganger en skyr til som mellommåltid, middag er variert men prøver å unngå pasta/ris/potet, er jeg sulten på kvelden spiser jeg knekkebrød med kokt egg eller noe i den duren. Er dette for lite? Litt varierende tidspkter, frokost rundt 6-7, lunsj 11.30, middag 16-17.... Jeg trener 4 dager i uka, noe intervalltrening og noe styrketrening. Veier 65 kg, er 160 høy. Jeg skjønte ikke helt det med å "slippe fettet", blir veldig glad hvis du kan forklare meg? TS
Gjest Belle Gunnes Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes det hørtes bra ut det du spiser. Du er jo ikke så stor så det virker fornuftig det kaloriintaket. Har du allergi? Sjekket blodprosenten din?
Gjest *Maja* Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Lurer på om jeg gjør noe veldig feil....Har slanket meg noen uker nå, trent ganske mye mer enn vanlig (med pt), og spiser mindre&sunnere. Prøver også å kutte unødvendige karbohydrater. (pasta, brød osv....) Erstatter med knekkebrød og grønnsaker. Finteller ikke kalorier, men ligger mellom 1200-1400. Men jeg er så slapp og sliten hele tiden Utrolig trøtt også, sover mer enn vanlig. Kroppen blir mindre og strammere, men vet ikke om dette er verdt det.... Skal bare ned 5-8 kg, ligger i overkant av normal bmi nå, hvis det er til noe hjelp. Veldig takknemlig for svar! Hvor lenge har du hold på? Det er gjerne normalt at kroppen får en liten reaksjon i starten med ny livsstil. Husker selv da jeg startet å jogge; overskuddet alle pratet om var IKKE tilstede. Jeg var trøtt, støl og krøp til sengs hver kveld. Men etter 4-6 uker så ble det bedre, da kroppen ble vant med all den fysiske aktivteten.
Gjest *Maja* Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Jeg spiser havregryn til frokost, skyr til mellommåltid, salat med egg og grønnsaker til lunsj, noen ganger en skyr til som mellommåltid, middag er variert men prøver å unngå pasta/ris/potet, er jeg sulten på kvelden spiser jeg knekkebrød med kokt egg eller noe i den duren. Er dette for lite? Litt varierende tidspkter, frokost rundt 6-7, lunsj 11.30, middag 16-17.... Jeg trener 4 dager i uka, noe intervalltrening og noe styrketrening. Veier 65 kg, er 160 høy. Jeg skjønte ikke helt det med å "slippe fettet", blir veldig glad hvis du kan forklare meg? TS Hva består middagen av? I tillegg til skyren ville jeg hatt litt frukt og en neve valnøtter/mandler. Rett etter trening ville jeg inntatt et stort glass sjokomelk, det hjelper meg veldig med restitusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå