AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Hvordan sminker dere dere? Hvilke farger, hvilken foundation hvis dere har lys hud, hvordan markeres bryn og vipper? Har dere fregner og skjuler dere de isåfall? Fint om dere nevner øyefarge også hvis noen gidder å svare
Gjest "gjest" Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 (endret) En stk opprinnelig rødhåret kgbruker sminker seg slik. med grønn øyeskygger eller brun/kobber sotning. Mye godt likens som alle andre, men foundation er vanskelig å finne ja, på bildet er det Bobbie Brown foundationstick i Alabaster. Endret 22. mai 2012 av "gjest"
Rosenknoppen Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Bruker egentlig bare mascara og pudder jeg da, og tegner på øyenbrynene mine slik at de blir litt mørkere enn hva de er til vanlig. Er også fan av eyeliner, men bruker det som oftest ikke til hverdags. Bruker ikke foundation og skjuler ikke fregnene mine. De er søøøte! :happy: Har blå øyne. Angående farger og sånt så bruker jeg nesten ikke øyenskygge, men der bruker jeg mørke, jordlige farger. Elsker leppestifter så der bruker jeg kalde rødfarger og rosafarger. Er ikke helt sikker på om jeg er varm eller kald da, men det virker som om jeg har en kald hudtone.. hadde vært greit å finne ut egentlig Har forresten ganske brunrødt eller kobberrødt hår om det har noe å si.
Gjest "gjest" Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Bruk vår venn google: Red heads + makeup og få opp noen flotte resultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå