AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har lyst til å gå ned ca 5 kg på 8 uker. Har et lite barn hjemme, som får babymat på glass, og jeg syns disse faktisk smaker godt! Hva tenker dere om at jeg kutter ut middagen, og heller spiser et slikt glass, med ca 140 kalorier til middag? Ellers tenker jeg å spise vanlig mat, omtrent i de mengdene jeg pleier. Jeg vet ikke helt hvor mange kalorier jeg bør få i meg. Er 164 cm høy, og veier 61 kg. Trener ikke, og har en jobb med middels aktivitet. Rundt 1500 kalorier kanskje, for å gå ned i vekt?
Lille Blåklokke Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Finnes det ingen ende på folks idioti? Legg om kostholdet og kom deg på trening. Ikke bare går du ned i vekt, du klarer også holde vekta nede. Vet hva jeg snakker om, har selv gått ned 15 kilo med sunn mat og trening. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 BABYmat heter det, BABYmat. Kan det være fordi det er for BABYer? Jesus, er så lei alle disse idiotene som skal bruke "babymat dietten", eller "idioti dietten" som jeg kaller den.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Jeg må si at jeg virkelig ikke skjønner hvorfor dere er så negative. For det første; jeg har ikke tenkt til å spise ETT babymatglass per dag, slik jeg har forstått at babymatdietten er. Jeg har tenkt til å spise det til middag hver dag, for å få ned kaloriinntaket. For det andre; gjør det noe at maten er beregnet på babyer da? Jeg har lest bakpå noen glass nå, og det er mye grønnsaker og kjøtt i glassene, og høres ut som en god sammensetning.
Kladd Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Kunne du ikke bare spist 140 kcal i vanlig mat? Å minke middagsporsjonen har jo akkurat samme effekt som å bytte ut middagen med babymat. Og du trenger egentlig ikke nødvendigvis å minke porsjonen heller, kanskje du kan kutte kalorier ved å endre middagen? Nå vet jeg ikke helt hva babymat inneholder og slikt, men jeg ser for meg at det kanskje ikke er det beste mtp fordøyelse og slikt for et voksent menneske? Dessuten; vil du egentlig føle deg mett av et slikt glass? Endret 23. mai 2012 av Kladd
Gjest scorpius Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Lettvint er det iallfall! Men selv om du slanker deg, er ikke 140 kcal til middag ganske lite? Hva med å blande det sammen med noe? Ekstra grønnsaker? Kyllingfilet? Cottage cheese?
Redbull Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Lær deg til å spis og tren normalt og rett, du er en rollemodell for barnet ditt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå