Gjest MrsL Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Tror dere denne ville passet til en kjole som har veldig lite mønster? Mønsteret på min kjole er kun i utrigningen og litt bak på ryggen. Den har to lag med stoff hvor det ytterste er "tung" chiffon. Vil blondene synes gjennom tror dere? http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...duct_id=SI-4056
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Hvilken kjole har du da? Har du bilde av den?
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Hadde vært greit å se bilde av kjolen din her ibe....
Gjest MrsL Skrevet 1. februar 2004 #4 Skrevet 1. februar 2004 Ja det tror jeg nok dere synes men som dere kanskje vet så har jeg ikke klart å finne bilde av den på nett og derfor er den ikke vist frem her (eller så hadde jo det vært gjort "long time ago" ) Derfor prøvde jeg å forklare hvordan den ser ut.......... men om noen kjeder seg og har lyst å lete heter den Romantica Alice
Lullu Skrevet 1. februar 2004 #5 Skrevet 1. februar 2004 Gjør som jeg gjorde.... Send en mail til Romantica (mailadressen finner du på hjemmesiden deres) og spør om å få tilsendt et bilde. Fikk 2 bilder av kjolen på mail samme dag :D Her har jeg kjøpt min Romantica kjole, kanskje bilde av din ligger på deres hjemmeside? HER Se under kolleksjoner - Romantica.
Gjest MrsL Skrevet 1. februar 2004 #6 Skrevet 1. februar 2004 Hei Jeg har sendt mail til dem, men ikke fått svar. Hva heter kjolen du har kjøpt da? I stofftype ligner min litt på den siste som lå på den siden du linket til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå