Gå til innhold

bol, mensen ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kjæresten min går på bol, og det gjør han steril. så jeg sluttet brått på ppiller.. Jeg er usikker på hvor lenge siden jeg sluttet, snart 2mnd?

Jeg har enda ikke hatt mensen.. og jeg bare venter på når jeg skal få det, det har hvert veldig uregelmessig siden jeg har gått av og på med ppiller. Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han vært hos legen som har sagr at han nå er steril?

Hvis ikke så kan det hende at du er gravid for det er mange som bruker dette men ikke blir sterile.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
stupid.gif
  • Liker 16
Skrevet

Mang en (u)lykkelig far som har trodd han ble steril på bol ettersom jeg hører ja.. :overrasket:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om et preparat som kan hjelpe dere, typen din kan gå til legen og be om å få en pakke vasectomi, og du kan be legen om en pakke tubectomi.

Det fåes på resept, og en pakke er nok. Det er nok det beste for alle parter om dere gjør det så raskt som mulig.

Skrevet

Og hva vil det hjelpe? Hvis jeg kanskje allerede da er gravid. Nei han har ikke hvert hos legen og spurt om det..

Skrevet

Og hva vil det hjelpe? Hvis jeg kanskje allerede da er gravid. Nei han har ikke hvert hos legen og spurt om det..

Han bare antar at han er steril uten å ha testet seg i det hele tatt, så derfor slutter du på p-piller? Litt usikker på om dette er sant..

• Liker 4
Skrevet

Beklager, men; :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Beklager, men; :popcorn:

Kunne ikke ha brydd meg mindre :-)

Skrevet

Han bare antar at han er steril uten å ha testet seg i det hele tatt, så derfor slutter du på p-piller? Litt usikker på om dette er sant..

smart, nei det skjønner jeg nå. Men han går på veldig mye, og har gjort det før også. Men ingenting er helt sikkert uansett.

Men får bare ta noen tester

AnonymBruker
Skrevet

Bol er vel ikke akkurat den sikreste prevansjonen i verden

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så bola kan det kanskje være litt skummelt for fosteret uansett, eller? :vetikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer dere skal ha baby!

• Liker 1
Skrevet

Går på bol? Boler han seg altså? Hvorfor i all verden er du sammen med et dophue?

• Liker 3
Skrevet

Hvis han er så bola kan det kanskje være litt skummelt for fosteret uansett, eller? :vetikke:

Nei.

Skrevet

Så utrolig mange dumme svar!

Det er ikke 100% sikkert at du er steril når du bruker steroider, det spørs hvor du er i kuren.

At du ikke har hatt mensen på 2 måneder, kan jo ha noe med at du nettopp har sluttet på p-piller. Hvorfor tar du ikke en graviditetstest?

Skrevet

stupid.gif

ahhahahah!

Skrevet

Det er ikke 100% sikkert at du er steril når du bruker steroider, det spørs hvor du er i kuren.

At du ikke har hatt mensen på 2 måneder, kan jo ha noe med at du nettopp har sluttet på p-piller. Hvorfor tar du ikke en graviditetstest?

jeg skal selvfølgelig det. men ville jo da først høre med "dere"

Skrevet

Med p-piller skal man ha pauser hver måned (kan hoppe over den hvis man vil) for å ha mensen, og får det etter 3-4 pillefri dager.

Såå.. gatulerer, du er (muligens) gravid! (med en trollbaby?)

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars unge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...