AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Jeg så en jente på bussen. Hun satt foran håndspeilt og finjusterte sminken sin, til minste detalj. Etter ca 20 minutter med retting av usynlige småfeil ved ansiktet var hun fornøyd. Og stappet en diger snusklyse oppunder leppa, slik at hun øyeblikkelig så ut som en ape. Og hun er ikke alene, jeg ser stadig disse oversminkede dokkefjesene med diger snusleppe. Hvordan kan samme person være så forfengelig, og samtidig det helt motsatte?
Envy Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Hahahaha! Kjenner meg litt igjen. Sminker og ordner alt man kan, så dytter man snusen opp der. Men altså, man har jo ikke snusen i 24/7 da, så man kan jo sminke seg og se fin og feminin ut selv om man snuser. Og hvorfor snuse? ..Jo, fordi det er godt 2
Vulpes Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Snusleppe er ikke mye pent, nei. Men jeg tenker ikke så mye over det egentlig, uansett om det er en gutt eller jente som snuser, og uansett hvor sminket jenten er. Men så er det jo relativt vanlig å snuse og.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Trashy. Er det samme med de som barberer musa ned til hver minste detalj og skal ha vekk hvert jævla hårstrå, men som driter i å vaske seg under armene eller gå over leggene med høvelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå