AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Hei! Jeg lurer på om jeg kan kjøpe sushi(nigiri og maki) idag, og sette den i kjøleskapet til imorgen?
marielle171 Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 det smaker ikke like bra som fersk sushi.. og som oftest blir risen litt hard og tør:S ikke godt! (sist jeg gjorde det spiste jeg kun fisken og kasta risen)
Tropic Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Vi pleier å lage ekstra sushi (maki) og ha rester i kjøleskapet til dagen etterpå, jeg synes det fremdeles smaker kjempe godt! Har ikke kjøpt, men om du kjøper fersk, skal jo det være det samme.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Tenkte å dra å ut å kjøpe sushi nå, og spise når jeg kommer hjem. Men om jeg ikke orker alt, så tenkte jeg å spise resten til frokost imorgen. Skal kjøpe ordentelige sushi, altså :ide:
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 DA har jeg spist opp sushien. Kjøpte spicey laks og california maki Fikk besøk av søster, så da ble det ikke en smule igjen. :gjeiper:
Glynis Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes risen blir litt hard og tørr. Nå pleier jeg fint å spise opp sushi, da. Har bare smakt noen andres rester en gang.
Scherbatsky Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 DA har jeg spist opp sushien. Kjøpte spicey laks og california maki Fikk besøk av søster, så da ble det ikke en smule igjen. :gjeiper: Cali Maki er best. Og klassiker'n Tempura Scampi. Og hvis noen har vært på Nodee i Oslo... Ice Bear Roll. Herregud, det er så godt at jeg får vann i munnen bare av å tenke på den. Med wasabimajones...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå