AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei! Jeg lurer på om jeg kan kjøpe sushi(nigiri og maki) idag, og sette den i kjøleskapet til imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Del Skrevet 22. mai 2012 Ja, men den vil smake litt dvaskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 22. mai 2012 #3 Del Skrevet 22. mai 2012 det smaker ikke like bra som fersk sushi.. og som oftest blir risen litt hard og tør:S ikke godt! (sist jeg gjorde det spiste jeg kun fisken og kasta risen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 22. mai 2012 #4 Del Skrevet 22. mai 2012 Vi pleier å lage ekstra sushi (maki) og ha rester i kjøleskapet til dagen etterpå, jeg synes det fremdeles smaker kjempe godt! Har ikke kjøpt, men om du kjøper fersk, skal jo det være det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Del Skrevet 22. mai 2012 Tenkte å dra å ut å kjøpe sushi nå, og spise når jeg kommer hjem. Men om jeg ikke orker alt, så tenkte jeg å spise resten til frokost imorgen. Skal kjøpe ordentelige sushi, altså :ide: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6 Del Skrevet 22. mai 2012 DA har jeg spist opp sushien. Kjøpte spicey laks og california maki Fikk besøk av søster, så da ble det ikke en smule igjen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 22. mai 2012 #7 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes risen blir litt hard og tørr. Nå pleier jeg fint å spise opp sushi, da. Har bare smakt noen andres rester en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 23. mai 2012 #8 Del Skrevet 23. mai 2012 DA har jeg spist opp sushien. Kjøpte spicey laks og california maki Fikk besøk av søster, så da ble det ikke en smule igjen. :gjeiper: Cali Maki er best. Og klassiker'n Tempura Scampi. Og hvis noen har vært på Nodee i Oslo... Ice Bear Roll. Herregud, det er så godt at jeg får vann i munnen bare av å tenke på den. Med wasabimajones... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå