AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 I dag solte jeg meg naken for første gang i år Flere enn meg som liker det?
Vulpes Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Høres deilig ut, for da slipper man jo skiller. Men nei, jeg pleier ikke å sole meg naken. Hadde nok blitt heller pinlig å ligge naken her ute i hagen foran alle naboene, og også heller pinlig å ligge på stranda sammen med venner og ørten andre kliss naken.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Høres deilig ut, for da slipper man jo skiller. Men nei, jeg pleier ikke å sole meg naken. Hadde nok blitt heller pinlig å ligge naken her ute i hagen foran alle naboene, og også heller pinlig å ligge på stranda sammen med venner og ørten andre kliss naken. Jeg ser den..har heldigvis en usjenert hage og da er det godt å kaste alle klær og bli like brun over det hele
Okapi Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Er nok litt for hårete (bør menn vokse i år, forøvrig? Har ikke fulgt med så mye) for sånt, samt at folk kunne blitt snøblinde. Må ta det forsiktig.
Gjest UngKalven Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Er nok litt for hårete (bør menn vokse i år, forøvrig? Har ikke fulgt med så mye) for sånt, samt at folk kunne blitt snøblinde. Må ta det forsiktig. Tror det bare er revir-fellinga du må huske på i år.
Rainbow Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Hadde ikke turt! Har riktignok balkong med mur rundt, og bor i øverste etasje, så det er ingen som kunne sett det. Men nei, hadde ikke turt likevel. I tilfelle... Samme med foreldrene mine sin usjenerte hage når jeg passer huset deres. TENK om noen kom opp på tunet eller gående på veien eller kjørende fordi de kjørte feil. Er altfor paranoid til sånt!
Okapi Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Tror det bare er revir-fellinga du må huske på i år. Mener du gevir? :gjeiper: 1
Gjest UngKalven Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Mener du gevir? :gjeiper: Hahah, ja selvsagt x)
Ryvre Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Soler meg alltid naken når jeg er på hytta, men det er fordi den ligger så skjermet til og vanntomta er flere hundre meter ut noe lokalbefolkningen respekterer når de ser det er folk der. Har dog hendt at en tysk turist i kano har kommet litt vel nærme, men da er bikkja flink til å varsle
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Ja, jeg kunne tenke meg det. Bor i et rekkehus, det hvert hus er en hakk nedenfor det neste. Jeg bor øverst, og har dermed ingen som kan se meg på terassen min. Eneste er når det kommer polakker hoppende over taket, når naboene skal ha hjelp med maling og slikt - vet aldri når de kommer hoppende frem, så den sjansen tar jeg ikke...
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 hehe... det hadde jeg ikke turt siden jeg blir solbrent nesten bare på tanken av å ligge ute i sola. (selv med solfaktor 30) Er visse steder jeg ihvertfall ikke ønsker bli solbrent på :gjeiper: Forsøkte engang bade toppløs i syden. Hjalp ikke med solfaktor 30 dengang,,, med 2 knallrøde såre pupper ble ikke resten av ferien noe særlig
Gjest Katten. Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 Det er litt mer stuerent for kvinner å sole seg nakne enn menn, etter min oppfatning - men om jeg har muligheten til det, så gjør jeg det
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #14 Skrevet 22. mai 2012 Ja, jeg kunne tenke meg det. Bor i et rekkehus, det hvert hus er en hakk nedenfor det neste. Jeg bor øverst, og har dermed ingen som kan se meg på terassen min. Eneste er når det kommer polakker hoppende over taket, når naboene skal ha hjelp med maling og slikt - vet aldri når de kommer hoppende frem, så den sjansen tar jeg ikke... Jeg tenker sånn at hvis noen skulle overraske meg naken på terassen så er det sikkert flauere for dem enn for meg..så jeg lar ikke det ødelegge for nakensolinga
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #16 Skrevet 22. mai 2012 Noe som er ennå bedre enn å sole seg naken er nakenbading..så deilig å kjenne bare vannet på hele kroppen og føle seg helt fri 1
Gjest Vodka Skrevet 22. mai 2012 #17 Skrevet 22. mai 2012 har aldri gjort det. Men jeg liker det sikkert. Hvis jeg skal sole meg naken må det være et sted der ingen kan se meg, og det finnes jo ikke så mange sånne steder.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #18 Skrevet 22. mai 2012 har aldri gjort det. Men jeg liker det sikkert. Hvis jeg skal sole meg naken må det være et sted der ingen kan se meg, og det finnes jo ikke så mange sånne steder. Bare finn deg et litt skjermet sted,kast klærne og nyt sola
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #19 Skrevet 23. mai 2012 har aldri gjort det. Men jeg liker det sikkert. Hvis jeg skal sole meg naken må det være et sted der ingen kan se meg, og det finnes jo ikke så mange sånne steder. Om det skulle være noen tilskuere så er det bare pirrende srev litt ekstra så blir de garantert flauere enn deg selv..
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #20 Skrevet 29. mai 2012 Hvorfor er det så farlig å bli sett naken? Å bli beskyldt for krenkende eller uanstendig atferd kan være ubehagelig, men hvis noen må klatre opp i et tre eller bruke en sterk kikkert for å kunne se deg, kan de ikke påstå det. Da synes jeg at det å bli sett naken er knekkende likegyldig, verken flaut eller pirrende. Hva er problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå