Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 16 år.

Jeg trenger litt hjelp med en gutt jeg nylig har blitt kjent med! :)

Håper noen kan komme med et tips eller to :)

Jeg kjenner han ikke så veldig godt, har snakket litt med han på facebook.

Han virker som en hyggelig fyr og mulig at han er min type.

Jeg spurte en venninne om hvordan jeg skulle gå frem, og viste henne samtalen vår.

Hun sa at han virket interressert, og syntes at jeg skulle be han ut, så jeg spurte forsiktig om han ville finne på noe en dag. Men det har gått 16 timer, og han har sett meldingen (facebook sin oppdatering) og jeg bare lurte på om jeg skal vente på å få svar, eller om jeg skal si noe som; Det var ikke meningen å trenge meg på.

Værsåsnill og hjelp meg! Liker virkelig denne gutten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 16 år.

Jeg trenger litt hjelp med en gutt jeg nylig har blitt kjent med! :)

Håper noen kan komme med et tips eller to :)

Jeg kjenner han ikke så veldig godt, har snakket litt med han på facebook.

Han virker som en hyggelig fyr og mulig at han er min type.

Jeg spurte en venninne om hvordan jeg skulle gå frem, og viste henne samtalen vår.

Hun sa at han virket interressert, og syntes at jeg skulle be han ut, så jeg spurte forsiktig om han ville finne på noe en dag. Men det har gått 16 timer, og han har sett meldingen (facebook sin oppdatering) og jeg bare lurte på om jeg skal vente på å få svar, eller om jeg skal si noe som; Det var ikke meningen å trenge meg på.

Værsåsnill og hjelp meg! Liker virkelig denne gutten!

Kan ikke helt vite hva han tenker, men når han har sett at du har spurt om dere skal finne på noe og ikke svarer på det, så kan nok tyde på at interessen ikke er gjensidig. Ikke send en ny melding, vent og se hva som skjer. Hvis ingenting skjer så syntes jeg du burde gå videre. Mye hunks på stranda nå fremover :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke helt vite hva han tenker, men når han har sett at du har spurt om dere skal finne på noe og ikke svarer på det, så kan nok tyde på at interessen ikke er gjensidig. Ikke send en ny melding, vent og se hva som skjer. Hvis ingenting skjer så syntes jeg du burde gå videre. Mye hunks på stranda nå fremover :)

Det er jo forsåvidt sant :) Takk for svaret, håper han svarer meg snart!

AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg svar!!!! Fikk tilogmed nummeret hans! woho!

Skrevet

Ser man det :) Kjempeflott :danse: Du får kose deg

Skrevet

Hihi, herlig :D

Skrevet

Kult! Bare husk på at mange gutter i den alderen kan være veldig sjenerte, så om du vil kline kan det hende du må hjelpe han litt med å ta initiativ. (Hvis han ikke er veldig dreven fra før da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...