AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Så ser jeg ei nydelig ung jente, kanskje 17 som setter seg ikke så langt unna meg på kafè nylig, og hun var kjempepen. Men der hvor øyebrynene skulle vært var to svarte, tydelige markerte, rette streker. Det så nesten ut som en full Disney-animasjons-tegner hadde fått sparken, løpt ut i gaten og funnet seg nærmeste offer han kunne tegne ut sin frustrasjon på... Og hvorfor reagerer jeg? Fordi jeg gjorde akkurat det samme som henne når jeg var yngre. Og hver gang jeg ser på et bilde fra den tiden får jeg frysninger... Hvorfor?!?!... UÆÆÆÆ!!! Selv er jeg nødt til å bruke øyebrynsblyant for å få litt brynfarge, for mine bryn er så lyse og ujevne uten. Men jeg har heldigvis lært å bruke blyanten riktig, så det ser faktisk ut som mine egne naturlige bryn. VÆR SÅ SNILL og ikke gjør dere selv denne urett, dere er så pene uten disse svarte strekene i pannen. Ta imot mitt budskap, kunne jeg skrudd tiden tilbake hadde jeg vært den første til å advare meg selv.. Stor klem! 31
Måndagsbarn Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Enig. Jeg bli ofte sittende og stirre litt ufrivillig (og ser sikkert rar ut) på disse morsomme tegnebrynene. Spesielt ulekkert er det når man har barbert bort sine egne fullsteeeendig, og bare tegnet streken 2-3 cm OVER der ens egne bryn skulle vært. Hjelp Endret 22. mai 2012 av frøkenfryd 3
Gjest Lisbeth Salander Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Det ser også litt rart ut når en tegner opp bryna for langt inn mot nesa Huff^^ Jeg har og hatt mindre heldige øyenbryn i fjortisperioden min. Isje bra
Fandenivoldsk Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Haha, jeg gjorde samme tabben som fjortis, bare at mine bryn gikk langt opp i panna. Kjempelekkert. Jeg hadde riktignok en alternativ stil, men likevel, de bryna.. kunne jo ikke gå ut hvis det regnet, da forsvant de jo! 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 I samme kategori kan vi sette guloransje foundation som ser solbrun ut inne, og fullstendig beige og kakete ut ute. For ikke å snakke om at den er 10 nyanser mørkere enn ens egen hudfarge. Gjorde den tabben èn gang, selv jeg så hvor jævlig det så ut. Synd jeg hadde vandret rundt i byen først. 7
Sinner Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Jeg er så sjeleglad for at jeg ikke gjorde den tabben når jeg var yngre, husker mange jenter som nappet bryna helt bort for så og tegne øyenbryn på etterpå. Hva er vitsen liksom? 1
Gjest Bakepia Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Har en vennine som skulle sminke meg en gang. Det var før vi skulle på konsert. "jeg skal gjøre deg til en sikkelig babe" sa hun, og når hun var ferdig var øyebrynene svarte. De hadde også forskjellig størrelse. Hun syns det var fint, og resten av gjengen hennes også. Skulle trodd at de tullet, men hele gjengen hadde jo svarte-tegnet øyebryn selv... Skal love at jeg var flau under hele konserten. Fjernet ikke øyebrynene for å være snill 1
metempsychosis Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Haha, jeg gjorde samme tabben som fjortis, bare at mine bryn gikk langt opp i panna. Kjempelekkert. Jeg hadde riktignok en alternativ stil, men likevel, de bryna.. kunne jo ikke gå ut hvis det regnet, da forsvant de jo! :skratte: Husker en venninne av meg som hadde mørke fyldige bryn. Hun hadde fått det for seg at det måtte være et must å ha slike som meg (lyse og smale...), og troppet derved opp på skolen med to tynne-tynne streker. Hun hadde nappet vekk alt og forstod selvfølgelig etterpå at dette så mildt sagt snålt ut... 2
Gjest Søgni Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Som tenåring/fjortis nappa jeg brynene så tynne at det er en smerte å se bilder av det nå i ettertid. Ikke passa de til resten av ansiktet mitt, og i tillegg var de ujevnt nappa, påtegna og alt for tynne. Jeg trodde selv at det var nydelig selvfølgelig, og jeg skulle ønske noen hadde prata meg til vett(ikke at det hadde hjulpet om noen hadde prøvd uansett, da men). Jeg tror de hadde vært jevnere i dag hvis jeg ikke hadde gjort det der såpass lenge. Folk har ulik smak og alt det der, men jenter burde heller gjøre det beste ut av brynene de har, i stedet for å nappe de helt ut av opprinnelig fasong for å tegne en ny. 1
Måndagsbarn Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Haha, jeg gjorde samme tabben som fjortis, bare at mine bryn gikk langt opp i panna. Kjempelekkert. Jeg hadde riktignok en alternativ stil, men likevel, de bryna.. kunne jo ikke gå ut hvis det regnet, da forsvant de jo! jeg ler så jeg griner! ser det for meg
Gjest Lisbeth Salander Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Fjortiser er unnskyldt, men når voksne damer på min alder (30+) går med helt skeive bryn, så ser det veldig spes ut... 2
Fandenivoldsk Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Haha, husker ennå hvor fortvilt jeg ble de dagene det regnet eller snødde, noe det gjorde ganske ofte. I tillegg var det jo et ork å skulle klø seg på/i nærheten av bryna - fram med lillefingerneglen og såviiidt pirke borti så det ikke ble klint utover halve panna herlige tider! 5
Cathrine88 Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 Brynene mine er mørkebrune, nesten svarte og håret mitt er ganske lyst. Som trettenåring fant jeg ut at det ville vært mye finere med bryn i samme farge som håret, så jeg bestemte meg for å bleke dem. Jeg var vel ikke så nøye med påføringen som jeg burde ha vært, så det ble ujevnt og oransje med enkelte områder som fortsatt hadde den mørkebrune fargen. Tigerstripede bryn - hot! 12
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #14 Skrevet 22. mai 2012 Angrer som f*! Barberte bort øyenbryna mine som 14 åring, og tegnet dem istedenfor. De var riktig nok ikke sorte og tynne streker, men tegnet dem litt bitchy - og akkurat passe strl og en fin lys brunfarge (da jeg har mørkeblondt, lysebrunt hår). Var kjempe fornøyd med de, jeg. Men 5 år med påtegna øyenbryn gjør sitt. Jeg var DRITT lei av å passe meg for regnet, passe meg for å gi en klem til folk (plutselig får du fjeset deres i ansiktet, og svosj! så er øyenbrynet gnidd utover...), forte meg hjem etter jeg har trena osv osv. Og sist men ikke minst... TANNLEGEN! Hvertfall hu dama jeg hadde. Hun trøkte jo henda i trynet mitt. Mildt sagt så løp jeg hjem med fjeset vendt i bakken OG! må ikke glemme den gangen på ung. skolen hvor jeg faktisk GLEMTE å tegne på øyenbryna. Folk trudde jo jeg hadde en brannskade. Nå har jeg latt dem gro ut, men får ikke absolutt alt håret tilbake pga barberinga... Så har litt fine øyenbryn nå, men mangler litt på endene, så tegner litt fremdeles MEN DET ER SÅÅ MYE DEILIGERE NÅ :-) 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #15 Skrevet 22. mai 2012 Akkurat når det gjelder øyenbryn er jeg evig takknemlig for at jeg var tenåring på sent åttitall/tidlig nittitall, da øyenbrynene skulle være litt fyldige. Begynte ikke å nappe før jeg var godt oppe i 20-årene, og hadde litt bedre forståelse av hva som kledde meg. Til gjengjeld har jeg mange tenåringsbilder med joggedress, strekkbukser og grorudpalme ... 3
Gjest tommeltott Skrevet 22. mai 2012 #16 Skrevet 22. mai 2012 Har ei bekjent som har de merkligste bryna! To STORE klumper nesten helt inn til nesa, og så en TYNN strek ut. Ser helt forferdelig ut Hun veksler litt av og til, og da ser det ut som hun har brukt den største og bredeste sprit-tusjen hun fant og klæsja på! Må snike litt av og til på facebooken hennes for å se litt 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #17 Skrevet 22. mai 2012 *GRØSS* Jeg er så glad for at jeg lot utseende mitt være som det var da jeg var i tenårne/20-årene.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. mai 2012 #19 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Uansett smak og personlig stil så ser det der ikke bra ut. 1. Tynne, tynne bryn gjør at brynsbeinet under synes. Dette gir et snålt og konstant "sjokkert" uttrykk. Man ser sykelig og unaturlig ut og de som tror det er fint burde bures inne til de innrømmer sine synder 2. Fargen - fargen er enten HELT svart eller rødbrun. Ingen har slike øyenbryn fra naturens side med mindre de har rødt hår eller er født med helt svart hår og veldig mørke bryn. Igjen - unaturlig. 3. Man får umiddelbart bitch stempel på seg om man har slike tynne øyenbryn med en overdreven knekk i seg (SE BILDE), noe som gjør at man tiltrekker seg andre hjernedøde fjortiser og skremmer vekk noenlunde stilsikre folk. Høres ekstremt ut, men slik er nå tenåringer. Noe som gjør det vanskelig å innse feilen også - klikker man seg sammen med folk som synes det er fint, tror jo man selv at det er fint også. Endret 22. mai 2012 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #20 Skrevet 22. mai 2012 Til AnonymBruker, innlegg nr #18, hvordan fikk du tak i mitt konfirmasjonsbilde? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå