metempsychosis Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Her trenger jeg tilbakemeldinger fra dere som har prøvd produktene (og da helst neglelakkene) fra Alessandro. Jeg kjenner absolutt ikke til merket men har lyst til å bestille et par, så... Hva synes dere om kvaliteten? Holder de seg bra? Er de lette å påføre? Fine i fargene/dekkende? Har ikke klart å finne noen anmeldinger på google Takk for svar!
challenger Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Synes de var helt ok egentlig. Ikke noe å rope hurra for, men desto bedre enn billiglakkene uansett. Massevis av fine farger å velge i da! Men vil helle anbefale Deborah Lippmann negelakkene, de er jeg superfornøyd med:)
metempsychosis Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2012 Synes ikke den var så dyr jeg... Iforhold til Chanel og Dior som jeg bruker nå ihvertfall! ^^ Deborah Lippmann får jeg nok dessverre ikke kjøpt. Det er rett og slett ikke til å oppdrive her jeg bor, og ikke er det e-butikker som ekspederer hit heller... Men takk for tilbakemelding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå