Gjest Adriane Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Dette føles som kjolen "min"! Den er enkel, elegant og i mine øyne vakker. Og ikke minst: den er helt MEG (Og jada, jeg vet mange vil synes den er kjedelig og ikke brudete nok) Men, og dette er et ganske stort men - jeg klarer ikke finne ut om det er mulig å få denne kjolen med laceup istedenfor glidelås? Er det noen som kjenner til denne siden, og vet om man kan be om laceup isteden? Endret 22. mai 2012 av Adriane
Amens Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Det var en virkelig nydelig og elegant kjole^_^ Nå kjenner jeg ikke til den siden, men om de syr etter bestilling så tror jeg neppe det blir ett stort problem.
Gjest Quake Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 ser da ut som glidelås på ryggen når du zoomer inn på bildet
Gjest Adriane Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 ser da ut som glidelås på ryggen når du zoomer inn på bildet Jepp, nemlig, og jeg ønsker med laceup Så håpet jeg noen kjenner til siden, og vet om man kan få den custommade med laceup Men nå har jeg sjekket litt ekstra rundt, og det ser dessverre ut til at det ikke er mulig (Med mindre noen har annen erfaring da?)
Gjest Adriane Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Det var en virkelig nydelig og elegant kjole^_^ Nå kjenner jeg ikke til den siden, men om de syr etter bestilling så tror jeg neppe det blir ett stort problem. Så koselig at du også syns det! Takk! De syr custommade ang størrelse iallfall, men utfra det jeg har klart å finne ut frem til nå, ser det dessverre ikke ut til at de kan sy med laceup istedenfor glidelås...
Irja Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Vakker kjole!! Kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg synes det ser ut som glidelås.. Kan sikkert ordnes her hjemme og, så du får den som du vil
Gjest Offensive Pie Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Light in the Box er en kinesisk knock-off-side. Om du googler litt, ser du at folk har veldig varierende erfaringer med siden. Du kan med andre ord ikke være sikker på at du får det du bestiller. Du burde også tenke over de etiske implikasjonene med å bidra til tyveri ved å betale for stjålet design. 1
Gjest Adriane Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Light in the Box er en kinesisk knock-off-side. Om du googler litt, ser du at folk har veldig varierende erfaringer med siden. Du kan med andre ord ikke være sikker på at du får det du bestiller. Du burde også tenke over de etiske implikasjonene med å bidra til tyveri ved å betale for stjålet design. Takk for informasjon! Jeg leste kun de erfaringene som sto på siden der da jeg så kjolen, og de var i det store og hele veldig positive. Siden du ser ut til å vite at dette er et stjålet design (noe jeg ikke ante, for jeg har ikke sett denne kjolen noe annet sted), kan du kanskje være snill å fortelle meg hvor jeg finner originalkjolen da? For jeg har virkelig lyst på denne kjolen, men for meg er det uaktuelt med "kina-kjole" av så mange forskjellige grunner.
Gjest Adriane Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Vakker kjole!! Kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg synes det ser ut som glidelås.. Kan sikkert ordnes her hjemme og, så du får den som du vil Tusen takk, det syns jeg også! Utfra informasjon fra Offensive Pie over her, så tror jeg at jeg uansett skal styre unna denne siden. MEN, jeg har jo bilder og kjenner til folk som syr kjoler, så kanskje jeg kan få den spesiallaget til meg, med laceup, her i landet! Prisen vil sikkert bli heeelt noe annet, men det er det verdt (hvis det ikke blir sykt dyrt da, hehe) 1
Gjest Offensive Pie Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Jeg klarte dessverre ikke å finne originalen. Jeg vet at de selger Maggie Sottero og Pronovias-kopier, men jeg tror ikke denne tilhører noen av de to merkene. Om du vil lese litt mer om siden, er det reviews for eksempel her og her. Jeg fant kjolen hos sju forskjellige wholesalers, så jeg vil tro originaldesignet er der ute et sted. Jeg synes det er flott at du vurderer å få den sydd hjemme i stedet!
Gjest Adriane Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Tusen takk for linker - der var det jo litt ymse reaksjoner ja. Men dette med at det er kina-kjoler, og stjålne design, betyr alt. Da ønsker jeg ikke å bruke dem rett og slett. Så tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette! Ja, jeg vil virkelig vurdere å få sydd den her hjemme i steden, men kanskje da med noen små endringer (i tillegg til laceup bak), så den ikke er en komplett kopi av en eller annen originalkjole
sofie777 Skrevet 24. mai 2012 #12 Skrevet 24. mai 2012 kan du kanskje være snill å fortelle meg hvor jeg finner originalkjolen da? Tineye er en god hjelp (vet ikke om den siden er original heller, men du kan sjekke den ut).
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #13 Skrevet 24. mai 2012 Takk for informasjon! Jeg leste kun de erfaringene som sto på siden der da jeg så kjolen, og de var i det store og hele veldig positive. Siden du ser ut til å vite at dette er et stjålet design (noe jeg ikke ante, for jeg har ikke sett denne kjolen noe annet sted), kan du kanskje være snill å fortelle meg hvor jeg finner originalkjolen da? For jeg har virkelig lyst på denne kjolen, men for meg er det uaktuelt med "kina-kjole" av så mange forskjellige grunner. Ta med bildet til en brudesalong, kanskje har de en som er veldig lik
Gjest Adriane Skrevet 24. mai 2012 #14 Skrevet 24. mai 2012 Tineye er en god hjelp (vet ikke om den siden er original heller, men du kan sjekke den ut). Tusen takk for tips, skal sjekke siden
Gjest Adriane Skrevet 24. mai 2012 #15 Skrevet 24. mai 2012 Ta med bildet til en brudesalong, kanskje har de en som er veldig lik Det skal jeg gjøre! Takk for forslaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå