Gå til innhold

Prøvde brudekjole igår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var den dagen over for prøving av brudekjole. Herregud kor jeg hadde sommerfugler i magen, det var så spennende. Jeg følte meg som en skikkelig prinsesse. Prøvde all slags kjoler, med og uten stropper, langt og kort slep, brudeslør og tiara osv. Jeg passet ikke kjole uten stropper, det er så vanskelig å forklare så jeg kommer tilbake med bilde senere når jeg kommer på hvem som har kjolen.

Jeg skal ta litt forskjellig fra hver brudekjole og sett sammen de delene for kjolen min skal syes, så spennende. Det blir mye rimeligere enn å leie, over halve prisen billigere. Den kjolen som jeg likte aller best kostet å leie kr 7.500 og kjøp 10.100,-. Syes så koster stoffet og arbeidet ca 3000.

Så jeg anbefaler de som kan å få sydd kjolen sin :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor var du og prøvde da?

Og når står bryllupet?

Skrevet

Jeg var å prøvde på Leutenhaven og jeg skal gifte meg 23. juli 2005. Du da?

Skrevet

Jeg har kjøpt min kjole :) Det gjorde jeg i august i fjor og jeg gifter meg 26. juni i år.

Du har i allefall god tid til å få sydd drømmekjolen da :)

Skrevet

Ja ikke sant det var helt fantastisk å prøve kjole!!! Jeg følte meg også som en prinsesse, spesielt i kjolen jeg til slutt har endet opp med. :D Du er da heldig som får sydd kjole og kan spare mye penger på det. Jeg har bestilt min kjole fra usa og sparer faktisk 7000 kr på det, men jeg må alikevel ut med langt mer enn 3000 kr.. Så greit da å kunne plukke ulike "deler" fra de kjolene en liker best, da må en jo virkelig ende opp med drømmekjolen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...