Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg har noen linjer i panna og rundt øynene. Det har nok kommet gradvis, men jeg la merke til det rundt den tiden jeg fylte 25. Det bryr meg egentlig ikke, selv om jeg innser at det nok er ganske tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 28 år.

DNA påvirker også.

Min sambo er over 35 og ikke en eneste strek, samme som sine foreldre... :skravle:

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til noe enda. Er i begynnelsen av 30-årene. Har litt fet hud, og det har nok en del og si tror jeg. En bekjent som er like gammel som meg har ekstremt tørr hud, og hun har masse linjer allerede. Hun er veldig tynn og, og da blir det jo ofte bare enda mer synlig.

Kjekt at det er noen fordeler for oss som har fet hud!

AnonymBruker
Skrevet

er 23 og har allerede en linje i panna! og rundt øynene. BOTOX innen jeg fyller 25.. garantert!

Alle får jo noen fine linjer i tyve-årene, har sett jenter som er under tyve som har linjer i panna og rundt øynene.

Jeg ser veldig ung ut og er like gammel som deg, lever sunt, bruker høy solfaktor og soler meg så og si aldri - men jeg har fremdeles noen (neste usynlige) linjer i panna og rundt øynene, som ingen legger merke til, bortsett fra meg selv da, så klart. Ville bare si at det er helt normalt :) Skulle andre bedømme meg, så hadde de sagt at jeg ikke har noen linjer - men jeg legger merke til det selv, og det er ikke noe jeg bryr meg nevneverdig om.

Skrevet

Jeg er 26 og har vel ikke akkurat fått rynker enda, men er ikke helt silkeglatt rundt øyene, og det har jeg ikke vært på noen år heller.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg er 37 (neste lørdag) og har ikke en eneste rynke utenom smilerynker.

Skrevet

Ingen rynker, men noen få linjer når jeg smiler har jeg. Men har fått "løsere" hud på øyelokket de siste årene. Jeg er 28.

Grått hår derimot, urettferdig å få det når man er 26 altså :( takk gud for hårfarge! :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37 (neste lørdag) og har ikke en eneste rynke utenom smilerynker.

Har sett en del av bildene du har lagt ut, å er mer en bare smilerynker gitt.

• Liker 9
Gjest Mikako
Skrevet (endret)

Jeg er 25, og har hatt både lette rynker og gråe hår i flere år allerede.. :sukk:

Endret av Mikako
Skrevet

Jeg er 33 år, og har hatt smilerynker så lenge jeg kan huske. Det begynner å bli ganske mange av dem rundt øynene også, men det er bare fordi jeg smiler og ler så mye. :nigo:

Gjest Badabing
Skrevet

Følte jeg fikk linjer over natten da jeg fylte 30. :P Har linjer i pannen, og ved siden av øynene og under øynene. Men håper jeg holder meg som pappa som er rynkefri tross at han er 55!

Gjest boblebrus
Skrevet

Jeg fyller snart 25, og har allerede noen linjer i panna. Det er ikke så mye, og jeg tror ikke mange legger merke til dem, men jeg ser dem veldig godt :fnise: Tror nok jeg er disponert for å få flere rynker etterhvert, basert på hvordan mamma ser ut nå (nå har hun utsatt huden for mye mer soling, men likevel) :sukk:. Svigermor derimot er godt oppi 50-åra og har nesten ikke en eneste rynke, huden hennes ser ekstremt bra ut. Jeg skal også se sånn ut når jeg er 55 :ler:

Skrevet

Jeg er 18 og har noen fine linjer i panna og under øynene, men det har vel alle med mindre man er 2 månder gammel :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18 og har noen fine linjer i panna og under øynene, men det har vel alle med mindre man er 2 månder gammel :P

Enig. Alle har noen få linjer, enten de vil det eller ikke. Men det er ikke alle som har så synlige linjer. Soling er en stor årsak til at en får rynker, og de som eksponere ansiktet\kroppen mye i solen vil så klart være mer utsatt og få de mest synlige rynkene.

Skrevet

Tråd ryddet for diskusjon av enkeltbruker

Kosemose, mod

Gjest Sobril
Skrevet

Jeg er 38 og har noen linjer i panna. Ellers er det beskjedent. Min mor er i midten av 60-åra og har knapt en rynke. Min svigermor, som er ti år yngre enn henne har plenty. Om det er gener eller solvett som spiller inn her aner jeg ikke.

Skrevet

Jeg er snart 39, og har fått de første alderstegnene i løpet av det siste året. Ingen rynker ved øynene, men begynnende rynker på overleppa. Skulle gjerne bytta dem med noen smilerynker rundt øynene. Det er bare sjarmerende, syns jeg.

Gjest Stille vann
Skrevet

Jeg er 39 og har ingen rynker ennå. Noen fine linjer i pannen kanskje. Jeg har brukt en god øyekrem de siste 10 årene, men om det har noe å si er jeg ikke sikker på. Kanskje jeg ikke smiler ofte nok!

Jeg har kun tatt solarium 3 ganger i mitt liv, men jeg er glad i å være ute i solen. Solfaktor har jeg heller ikke vært påpasselig med, kun de siste årene. Grå hår har heller ikke dukket opp.

Skrevet

har vel ingen rynker til nå.. men nå er jeg bare 25 da. Begynte å bruke gode øyekremer i 18-års alderen, også bruker jeg solbriller i sola for å unngå mysing... ellers har jeg stor tro på bra kosthold, inkl rikelig med omega 3 :)

Skrevet

Er 30 og fikk mitt første barn for 2 mnd siden. Hadde ingen rynker frem til fødselen. Men etter 1 1/2 mnd med ekstremt lite søvn kom det et par rynker frem under øynene.. Ellers ingenting. Har brukt gode kremer siden tennårene, fått masse pigentflekker av graviditet og p piller. Bruker faktor 50 i ansiktet året rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...