Gjest Abelone Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Av alkohol da... Etter 3 glass rødvin er jeg ganske pling, og føler at jeg ikke har kontroll lenger. Men jeg kan drikke ganske mye konjakk, kanskje 4 stive, og ikke kjenne så mye. Skjønner ikke riktig... Kanskje det har litt med hvor mye mat jeg har i magen. Før konjakk er en kanskje ganske mett, men før rødvin er magen kanskje ganske tom..? Hva med deg?
Emy Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Kommer helt ann på dagsformen. Har jeg trent like før kan jeg ta to øl og se ut som en apekatt. Andre ganger kan jeg ta 5 og kikke på flasken og lure på om noen har servert lettøl
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Det kommer nok litt an på hvor sliten jeg er..Og noen ganger har jeg lyst til å bli brisen(full)..Da merker jeg det etter en Clausthaler..
Nana Skrevet 1. februar 2004 #4 Skrevet 1. februar 2004 Det varierer noe helt utrolig, alt etter hvor mye jeg har spist, sovet og hvor sliten jeg er. Hvis jeg f.eks går på fest rett fra jobben uten å ha spist siden lunsj.. da skal det ikke mer enn et par glass til. Og så har det litt å si hvor fort jeg drikker også.
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 oj, tror jeg tåler mye jeg, da...? Hvis dagsformen er bra (har spist nok, og er uthvilt) er 5 - 6 halvlitere perfekt. (er foresten 1.68 høy, 60 kg. Høyde/vekt spiller jo inn på forbrenningen)
~Moon~ Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Nå drikker jeg sjelden, men når jeg først drikker, så drikker jeg alkoholen som saft. Det er ikke med vilje, jeg bare er sånn. Og da smeller det jo ganske fort i toppetasjen også. Da jeg drakk forrige gang: Etter nærmere 3 glass sprit, blandingsforhold 50/50, var jeg full som en dupp og måtte bæres i seng. Det gav kanskje et lite bilde
Gjest Madam Felle Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 Da jeg drakk merket jeg det etter et glass. Har rett og slett funnet ut at kroppen min ikke tåler alkohol, og derfor sluttet jeg å drikke for over 5 år siden.
Peluche Skrevet 2. februar 2004 #8 Skrevet 2. februar 2004 Varierer veldig mye! Øl går ned på høykant, har ingen problemer med å drikke 10 halvlitere og bare være småbrisen og pratsom. Andre ganger kan jeg være helt matt i hele kroppen og ikke greie å snakke etter én. Av brennevin tåler jeg bare gin men kjenner at jeg har fått nok etter å ha luktet på korken :-D
Fakse Skrevet 2. februar 2004 #9 Skrevet 2. februar 2004 Nå drikker jeg sjelden, men når jeg først drikker, så drikker jeg alkoholen som saft. Det er ikke med vilje, jeg bare er sånn. Og da smeller det jo ganske fort i toppetasjen også. Da jeg drakk forrige gang: Etter nærmere 3 glass sprit, blandingsforhold 50/50, var jeg full som en dupp og måtte bæres i seng. Det gav kanskje et lite bilde Kjøp deg målebeger og bland drinkene slik de skal blandes. Kanskje du får litt mere glede av festen
Gjest Ethereal Skrevet 2. februar 2004 #10 Skrevet 2. februar 2004 Som allerede nevnt, kommer det an på dagsform. I de siste ukene har jeg slitt med magen, og dermed er nok væskebalansen i kroppen så som så. I tillegg har jeg nok spist litt lite også. Derfor skal det veldig lite til før jeg merker noe, kanskje 2 stk 0,5 øl. Normalt sett tåler jeg ganske mye, men drikker meg sjelden noe særlig full, synes det er barnslig, rett og slett. (Jeg er 167cm høy, og veier nok ca 50kg)
~Moon~ Skrevet 2. februar 2004 #11 Skrevet 2. februar 2004 Kjøp deg målebeger og bland drinkene slik de skal blandes. Kanskje du får litt mere glede av festen Hehe...det var ikke jeg som blanda...
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2004 #12 Skrevet 2. februar 2004 Hmm... Jeg tåler virkelig INGENTING! Kan drikke et glass vin og bli skikkelig brisen. Eller jeg kan ta to øl og bli skikkelig brisen. Drikker jeg 3 rusbrus på litt kort tid, så merker jeg det virkelig godt! Får jeg i meg en flaske rødvin alene er jeg dritings og klarer ikke å gå. Sprit tåler jeg nesten ikke, og blir i så elendig psykisk og fysisk form dagen etter.... Meeeen, jeg er billig i drift da!
Sheba Skrevet 2. februar 2004 #13 Skrevet 2. februar 2004 Hvis formen er god er det helt uproblemtisk og drikke 10 halvlitere med øl. Da blir jeg småfull, men ikke dritings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå