missfidget Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Lese alltid om dette butikk, og har nettopp besøket websider. Å så mye fint! :o Jeg ser at Bik Bok og andre butikker fører Fornarina merker men noen som vet mer om det? Og SKO! Så fine de var! Er det noen plass i Stavanger Sandnes område som selger sko i fra Fornarina? Vil gjerne vite litt mer om dette selskap!!
Emy Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Mange butikker som fører Fornarina: Carlings, JC , Bik Bok osv.
Tigerlily Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 skoringen i stavanger (ikke spør meg i hvilken gate den ligger i, husker ikke) fører noe fornarinasko. tror du finner den ved å gå ned gaten v. löplabbet. (forståelig dette her ja )
Gjest Cuddly Skrevet 31. januar 2004 #4 Skrevet 31. januar 2004 OH MY GOD, jeg eeeelsker min Fornarina bukse ...bare så dere vet det, liksom...
missfidget Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2004 skoringen i stavanger (ikke spør meg i hvilken gate den ligger i, husker ikke) fører noe fornarinasko. tror du finner den ved å gå ned gaten v. löplabbet. (forståelig dette her ja ) Ja det overasket meg ikke...De har mye fint der. Må ta en tur innom snart.... Takk for tipsen alle sammen!
missfidget Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2004 Hvor omkring ligger priser til Fornarina merker og sko? Gjennomsnitt?
Gjest Gea Skrevet 1. februar 2004 #7 Skrevet 1. februar 2004 En Fornarina bukse ligger på rundt 1000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå