Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #21 Skrevet 1. februar 2004 På ettermiddagen også Vasker badene. misunnelig eller? :evil:
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #23 Skrevet 1. februar 2004 Trodde ikke det nei! Snart ferdig nå, måtte ha middagspause.... (Snart kommer fotografen vår!!)
Gjest MrsL Skrevet 1. februar 2004 #24 Skrevet 1. februar 2004 Ta en titt her http://www.tigerevent.no/default.asp?ID=14...45&subdocID=123
Lemona Skrevet 1. februar 2004 #25 Skrevet 1. februar 2004 Tenkte jeg skulle prøve å svare på spørsmålet selv om det finnes mange tråder fra før. Jeg ser etter noe som er litt annerledes enn den standard koldtbordpakka. Var i bryllup i fjor med et koldtbord som ikke inneholdt noe ekstra. Cabaret, vasne reker, roastbeef, skinke, laks og eggerøre, tørt brød og en trist grønn salat. Synes ikke det er noe å rope hurra for. Da er det nesten bedre med en god gryterett da. Noe litt mer smakfullt alla de tapasbuffetene en del cateringselskaper leverer hadde passet meg bedre. Men det er nå min mening da...
magnhild Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #26 Skrevet 2. februar 2004 Noe litt mer smakfullt alla de tapasbuffetene en del cateringselskaper leverer hadde passet meg bedre. Men det er nå min mening da... Vi har tenkt å bestille noen kuverter med 'vanlig' koldtbord, noen med tapas og noen ostebord. Da får vi litt mer utvalg, men ikke så mye av alt. Vet ikke om dette er lurt, men jeg skal høre med leverandørene. Ostebord så deilig ut sånn til slutten av middagen. Synes selv det er godt. Også skal vi ha hjortegryte som varm mat ved siden av koldtbordet. 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå