lykkelig89 Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Noen som har erfaring med denne teen , skal være god for fruktbarheten Endret 22. mai 2012 av lykkelig89
Gjest Modig mor Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Jeg drikker rooibos-te i bøtter og spann, men jeg er vel ikke akkurat noen reklameplakat ... Teen smaker godt og er ikke skadelig, så bare drikk i vei!
lykkelig89 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2012 Jeg drikker rooibos-te i bøtter og spann, men jeg er vel ikke akkurat noen reklameplakat ... Teen smaker godt og er ikke skadelig, så bare drikk i vei! Men den skulle vært god for å få egget til å feste seg
Frua Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Men den skulle vært god for å få egget til å feste seg Hvor har du hørt dette fra ? Veldig nyskjerrig nå
lykkelig89 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2012 http://mammanett.no/forum/showthread.php?43818-Mirakel-te-som-kan-gj%F8re-deg-gravid(for-slitere-spesielt)
lykkelig89 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2012 Dette skal jeg teste! Takk for tips Versegod:)
lykkelig89 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2012 Takk for tips; på torsdag skal det handles te! Du kan jo begynne å drikke den nå? El ?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Gamle myter og kjærringråd. Det hjelper ingenting, hadde det gjort det hadde jo leger foreskrevet det i alle retninger til de som ønsker å bli gravide. Men for all del. Dersom det hjelper dere å "ha noe å tro på", skal man ikke undervurdere den psykiske effekten. Og det smaker jo godt og gjør ingen skade.
Solsikke Skrevet 23. mai 2012 #11 Skrevet 23. mai 2012 Du kan jo begynne å drikke den nå? El ? Hehe, det hadde nok vært det ideelle, men dagen i dag er så hektisk at jeg har ikke lyst til å planlegge en tur innom butikken i tillegg til alt det andre. AB: Gmale myter og kjæriingråd hjelper godt på troa. Ha en god dag alle.
Frua Skrevet 23. mai 2012 #12 Skrevet 23. mai 2012 Gamle myter og kjærringråd. Det hjelper ingenting, hadde det gjort det hadde jo leger foreskrevet det i alle retninger til de som ønsker å bli gravide. Men for all del. Dersom det hjelper dere å "ha noe å tro på", skal man ikke undervurdere den psykiske effekten. Og det smaker jo godt og gjør ingen skade. Rooibos planten har et høyt innhold av ulike mineraler som ofte anbefales ved barnløshet. Noen lykkes med tilskudd av disse andre ikke. Den "psykiske effekten" du snakker om her har lite med dette å gjøre.
lykkelig89 Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 23. mai 2012 Rooibos planten har et høyt innhold av ulike mineraler som ofte anbefales ved barnløshet. Noen lykkes med tilskudd av disse andre ikke. Den "psykiske effekten" du snakker om her har lite med dette å gjøre. Håper det klaffer for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå