-hild Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Overdkriften sier sitt, jeg ha lyst til å kjøpe meg løpetights, men jeg kan ikke kjøpe enn dyr toppmodell. Er det noen som vet om kvaliteten på løpetights fra feks HM eller Kapp ahl er ok? Tips om andre, rimelige merker/butikker å sjekke blir jeg veldig glad for
Lykkelitenen Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Har en fra H&M som er helt ok. Stoffet er tynt og litt uvant i begynnelsen, men dette er en vanesak. Ellos.no har også noen rimeligere varianter.
-hild Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2012 Takk for svar! Jeg tittet litt På noen fra Pierre Robert når jeg var på handletur i sta, hvordan er de? HM er lett tilgjengelig for meg, så det er absolutt et alternativ jeg skal sjekke.
Zzyzx Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Litt sent svar, kanskje, men jeg ser at sportsbutikker stadig vekk har tilbud på løpetights. Jeg kjøpte noen for 99 kroner på G-sport. Før-prisen var vel 500 eller noe. Husker ikke merke, dessverre. Poenget er iallfall at det kan fort lønne seg å stikke nesa innom en sportsbutikk.
-hild Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2012 Hehe, sportsbutikk ja, det tenkte jeg ikke på! Det var et godt tips i grunn.. Jeg kjøpte meg en fra hm, som er helt grei, tror jeg, så nå har jeg litt mere "ro" til å finne den neste :-)
Gjest Nyyx Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 G-MAX er de veldig billige. Har mange fine også. Disse sitter som støpt på meg
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har en som heter Nike Fit. Er veldig fornøyd med den, sitter bra og blir ikke så svett. Tror den kostet rundt 500,- på G-sport, men det er et år siden jeg kjøpte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå