Gjest MrsL Skrevet 31. januar 2004 #1 Del Skrevet 31. januar 2004 Er det noen som har erfaring med profesjonelle videofilmere til å filme bryllup? Har noen noen gode råd og kan si meg hva slikt vil ligge på i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 31. januar 2004 #2 Del Skrevet 31. januar 2004 Har vært i noen bryllup hvor de har hatt det. Vi kommer også til å ha det. Vet ikke eksakt pris ennå men når jeg har sjekket det opp kan jeg si fra til deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 31. januar 2004 #3 Del Skrevet 31. januar 2004 Aner ikke hva slikt ligger på i pris eller hva de gjør jeg, men vi skal ha en kamerat til å filme. Tror det vil være morsomt å ha i ettertid, og så vil jeg sikkert få med meg mer av det presten sier når jeg kan se det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 31. januar 2004 #4 Del Skrevet 31. januar 2004 Forrige bryllup vi var i hadde som sagt en prof. videotaker. Alle gjestene fikk i ettertid tilsendt video, redigert med musikk og komentarer til. Kjempe flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. januar 2004 #5 Del Skrevet 31. januar 2004 Emy skrev Har vært i noen bryllup hvor de har hatt det. Vi kommer også til å ha det. Vet ikke eksakt pris ennå men når jeg har sjekket det opp kan jeg si fra til deg Ja, det hadde vært fint om du hadde gjort Hvem skal dere bruke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 31. januar 2004 #6 Del Skrevet 31. januar 2004 En som min bedre halvdel kjenner. HAn har filmet i mange av vennene våre sine bryllup. Skal høre med han jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. januar 2004 #7 Del Skrevet 31. januar 2004 www.bryllup.no Disse er visst kjempe flinke..Kjenner noen som har brukt de og er svært fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #8 Del Skrevet 31. januar 2004 Vi har leid www.wischmann.no Har fått prøvevideo og det er alldeles bedårende!! For full pakke, dvs filming i kirken, hos fotografen, og under festen pluss full video ferdig redigert pluss musikkvideo på tre fire minutter sammendrag skal han ha 7000. Vi skal ikke ha full pakke, jeg orker ikke ha en fremmed i hæla hele dagen, så vi vil bare ha filming i kirken (med tre kameraer) full video fra kirken pluss musikkvideo fra kirken. Tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 31. januar 2004 #9 Del Skrevet 31. januar 2004 Fetteren min skal filme hele bryllupet, og redigere og lage en bryllupsfilm, han jobber på tv2, så han har skikkelig utstyr til og gjøre det fint og riktig, og jeg slipper og betale da selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 31. januar 2004 #10 Del Skrevet 31. januar 2004 Forrige bryllup vi var i hadde som sagt en prof. videotaker. Alle gjestene fikk i ettertid tilsendt video' date=' redigert med musikk og komentarer til. Kjempe flott![/quote'] Er vel ikke alle som syntes det er like interessant å se video fra andres bryllup. Er vel like interessant som å se timer med videopptak fra andres feriereiser Tror nok mange hadde syntes vi var vèl selvopptatte dersom vi hadde sendt rundt kopier av opptakene fra vårt bryllup. Må innrømme at sikkert jeg syntes det hadde vært gøy og fått en kopi, da jeg elsker alt som har med bryllup å gjøre for tiden En idè å gi en kopi til mor og far kanskje, ja. Men ikke til tanter, kusiner og fettere :D Men å leie inn "profesjonell hjelp" har vi også lyst til å gjøre. Må bare se ann kostnadene først!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 31. januar 2004 #11 Del Skrevet 31. januar 2004 Vi har leid www.wischmann.no Eg har eit par videoar frå han. Ikkje frå bryllaup, men heilt andre samanhengar - men han er verkeleg flink ja! Ellers så hadde me ein onkel som filma vigsla, talane under middagen og litt ellers. (Viss eg hadde fått ein omfattande video frå eit bryllaup eg hadde vore gjest i, hadde eg nok fått litt bakoversveis... Men for foreldre er det jo kjekt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. januar 2004 #12 Del Skrevet 31. januar 2004 Har kontaktet dem Jea skrev om og de skulle ha 9500,- for jobben + flybillett til Trondheim og overnatting. Tex vet du om de du skal bruke operer utenfor Oslo, feks. Trondheim? Og kanskje det finnes et slikt tilbud i Trondheim uten at jeg vet om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #13 Del Skrevet 1. februar 2004 ibe, jeg vet ikke om han opererer utenfor Oslo, men han er veldig hyggelig og flexibel, så jeg ville tatt en prat med han.... Men jeg vil jo uansett anta at han vil ha dekket sine reisekostnader.... Du kan ihvertfall be om et prisoverslag, og ikke minst en prøvevideo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #14 Del Skrevet 1. februar 2004 -eller så kanskje han kan tipse deg om noen i Tronheim som han kjenner til :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. februar 2004 #15 Del Skrevet 1. februar 2004 Vi skal ha en venn av sambos bror, han har endel proft utstyr og jeg har sett noe av det han har filmet! Han bor i Bergen og for å komme hit å filme, turen og redigering i etterkant skal han ha 4000kr og det synes jeg er en helt grei pris..Han skal filme i kirken og på festen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå