Gå til innhold

katter med lekekamerater

Anbefalte innlegg

Skrevet

De 2 siste ukene har katten min oppført seg rart. Det begynte med at hun var borte en hel helg, før hun plutselig dukket opp på terrassen mandags kveld, kjempesulten og luktet skog. Da var det inn, spise, sove, og neste dag ville hun ut igjen. Da var hun IGJEN borte i 2 døgn, når hun kom hjem igjen da holdt vi henne inne i en uke før vi slapp henne ut igjen, og da var det 1 døgn ute igjen..

Vi skjønte ikke hvorfor hun plutselig begynte med dette, hun har vært utekatt siden februar, og kommer inn hver dag, og trodde kanskje det var fordi det er vår og mange dyr ute. Men idag så jeg henne med en nabokatt på terassen, de lå ved siden av hverandre og koste seg i sola. :klemmer: Han så jeg første gang i februar, den første dagen hun slapp ut fant hun ham. Han var litt mindre da, kanskje 5-6 måneder. Ser ut som han har blitt kastrert, for ballene var litt mindre enn forrige gang.. Da har han sikkert ikke vært ute på et par uker, så når han slapp ut igjen ser jeg for meg de har vært på tokt sammen :fnise:

Hun klarte å snike ham med inn noen ganger i dag også, for å vise hvor matskåla sto, også la de seg ut i sola igjen, kjempesøte sammen :rodmer:

Syns det er så gøy at hun har en lekekamerat, og litt mindre bekymret når jeg vet hva hun gjør når hun er ute. Det er så koselig å se slike vennskap blant katter, katter jeg har hatt før har bare vært sånn med søsken, ikke en tilfeldig nabokatt :)

Noen andre som har katter med lekekamerater?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Pus her er bestevenn med alle kattene i nabolaget. Det er så morsomt, på lørdager og søndager hvor han ikke slipper ut 06.00 som vanlig, så står det MINST 2 katter uten for døra mi og venter på han når jeg står opp :fnise: Han er gjerne ute hele dagen, men kommer inn til kvelden (tror det er en vane, han får ikke være ute om natten).

Bestevennen hans er ei herlig jentefrøken og en perser-blanding gutt.

De ligger og vasker hverandre i solen, leker i skogen, klatrer på taket til naboen og delte en fugl en gang :) Skikkelig trio. Men alle andre er velkomne.

Syntes det er så herlig å se hvor sosial gutten min er. :) Han KOSER seg når han er ute med vennene sine, og det er godt å vite at han er lykkelig! :rodmer:

Skrevet

Katta vår er fresevenn med to og nesevenn med en i nabolaget. :fnise:

Hun freser mot den lille hvite hankatten i underetasjen, som jeg tror er ukastrert enda og mot en kastrert hvit og svart frøken fra nabohuset, mens hun er på nesekoshils med den svarte herremannen i underetasjen.

Skrevet

Pus her er nesevenn med alle kattene i nabolaget.

Og ønsker å være nesevenn med hundene også. Men foreløpig går det siste ønsket ikke i oppfyllelse. Han er rett og slett en vennlig sjel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...