AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Da jeg prøver og logge meg inn på nettbanken på DNB.no, etter jeg har skrevet inn personnummer, og kode(kodebrikke) kommer det opp teknisk feil. Er det bare hos meg?
Sol79 Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har vært inne på nettbanken både i går og i dag uten problemer.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Her har det vært helt problemfritt... Prøv å laste ned Java igjen, eller prøv en annen nettleser? Jeg prøver en ny nettleser når det er trøbbel med nettbanken, så går det over.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Ring 04800 og hør med de Kan være noen instillinger som må fikses..
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Prøvde ny java i går, men fortsatt feil. Hvordan kodeprikke har dere? Er det mulig det er feil brikke?
mas Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Her fungerer nettbanken helt fint, både på pc og på mobil. Jeg har bankID på mobilen så bruker det i stedefor kodebrikke.
Gjest Swipper Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Min fungerer helt fint, men som en over så bytter jeg bare nettleser om det er noe så pleier det som regel å ordne seg
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Nettbanken fungerte i går, men ikke i dag. Det vinduet hvor man skal skrive inn koden fra kodebrikken vises bare 80%, den er likesom kuttet av... DNB nettbanken er ofte ustabil, irriterende! Noen som har samme problem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå