Gå til innhold

De første bildene av MM og Haakon med babyen er off.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes bildene var fine. Litt utradisjonelle bilder fra den kongelige kanten, litt mer personlig enn vi er vant til å se.

Skrevet

Bedårende baby, og fine og annerledes bilder :D

Skrevet

Bildene var helt greie, men skjønner ikke at M-M ikke er litt spenstigere i klær og sminke med alle de mulighetene hun har. Hun ser bare så usigelig grå og kjedelig ut. Synes Martha er mye flinkere i så måte. Men en søt baby. Likner jo utrolig på sin far som barn.

Skrevet

Syns bildene var kjempefine!

Hele familien så lykkelige ut, å den lille prinsessen var kjempesøt...

Samme med Marius- en nydelig gutt!

Skrevet

Synes faktisk det var utrolig flotte bilder. Viser tydelig en lykkelig og glad familie, som er glade i hverandre.

Skrevet

Kjempefine bilder! De ser kjempelykkelige ut og er en nydelig familie!

Skrevet

Jeg synes Haakon ser litt stusselig ut på alle bildene. Akkurat som om han gjemmer seg i bakgrunnen. 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er de dårligste bilder som er blitt offentliggjort noen gang. Dette vil de få kritikk for.

Skrevet

Flotte bilder som har fått mye positive komentarer allerede? :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå mente jeg kvaliteten på bildene.Ikke personer.

Positive komenterer? Hvor? Hvem fra da?

Jeg venter på komenterene fra fagfolkene. Står til stryk.

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=212634

- Bildene er veldig intime. De er søte og sjarmerende, sier kjendisfotograf Per Heimly:

Kjendisfotograf Marcel Leliënhof er veldig glad for at Slottet nå har tatt steget fra de litt offisiøse og stive kongebildene mot det mer eksperimentelle.

- Kronprinsparet skjønner det visuelle, så det har nok vært et tett samarbeid med fotografen, sier Leliënhof, som også er svært fornøyd med bildene.

Skrevet
Dette er de dårligste bilder som er blitt offentliggjort noen gang. Dette vil de få kritikk for.

Siden du foreløpig ikke får oppbacking fra de proffe, hva mener du er dårlig ved bildene ? :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvaliteten på offentlige bilder tatt av en proff fotograf.

Tror det er en grunn til at M.Krogvold og andre proffe fotografer velger å ikke uttale seg om de også.

Vinklingen som er gjort er god, det er kvaliteten jeg kritiserer.

Dette kunne hvem som helst gjort med sitt pocetcamere.

Skrevet
Bildene var helt greie' date=' men skjønner ikke at M-M ikke er litt spenstigere i klær og sminke med alle de mulighetene hun har. Hun ser bare så usigelig grå og kjedelig ut. Synes Martha er mye flinkere i så måte. Men en søt baby. Likner jo utrolig på sin far som barn.[/quote']

Enig. Hun ser så "vanlig" ut!

Litt mer glæmm hadde ikke vært så dumt.

Markere seg selv litt mer?

Gjest Anonymous
Skrevet

Men herremin da.. :o Hvorfor er det så viktig for noen å kritisere alle bildene som er blitt tatt av kongefamilien??

Jeg synes bildene var flotte og viste en lykkelig familie.

Og jeg synes det er bra de blir litt rundere i kantene og viser litt av seg selv, enn stive gammeldagse bildestiler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke noe med at bilder viser en fin fam.og litt uvanlig stil. Atter en gang, og for siste gang: det er kvaliteten på bildene som tross alt er offentlig. Det skal ut til hele verden.

Jeg kritiserer ikke kongefam.i hverken valg av klær eller sminke.

Du trenger ikke ha mye peil på fotografering for å se at dette er slett arbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...