helenaa Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har fått meg konto på Pinterest, og ser jo hva det går i. Jeg får opp en del innlegg/bilder, og ser på dem. Men det aner meg jo at dette kan brukes mye lurere, og at man kan aktivt velge inn og velge bort det man liker å se. Gidder noen å opplyse meg? Hvordan bruker DU Pinterest?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 jeg bruker pinterest til å legge ut bilder av diverse ting som interesserer meg. kall det glansbildesamling for viderekommende. jeg har startet et par boards som alle handler om min store interesse; bil. her deler jeg i de forskjellige kategoriene/underkategoriene jeg finner det praktisk. veldig ok når det er spesifike bilder jeg er ute etter, den fungerer fint å lete opp i og dele ideer.
helenaa Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2012 Ang. invitasjon: Jeg bad om å få en invitasjon på pinterest-sidene, og fikk det i løpet av et døgn. Jeg har ikke engang skjønt hvordan jeg lager et board...
Karmosin Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Jeg følger pinnere eller bestemte boards som interesserer meg, så jeg surfer rundt også og ser etter flere å følge. Mine egne boards bruker jeg delvis til å dele vakre ting, og jeg får ganske mange repins, pussig nok, og til å ta vare på ting jeg synes er interessante.
Gjest Glenfarclas Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Jeg følger pinnere eller bestemte boards som interesserer meg, så jeg surfer rundt også og ser etter flere å følge. Mine egne boards bruker jeg delvis til å dele vakre ting, og jeg får ganske mange repins, pussig nok, og til å ta vare på ting jeg synes er interessante. Det er omtrent sånn jeg styrer på også. Noen ganger er det en blogg/ett nettsted jeg ellers leser fra før, eller et firma jeg liker, som plutselig lager seg Pinterestkonto som jeg følger (f.eks. unclutterer.com og Ardbeg-destilleriet), andre ganger kommer jeg mer tilfeldig over interessante folk/boards der inne, og da er det gjerne "vanlige folk" jeg finner. Det er litt artig å søke på stikkord man interesserer seg for, og se hva som dukker opp. Noen ganger er det bare ræl, andre ganger finner man gull. Egne boards bruker jeg for å spare og systematisere bilder/lenker jeg liker. Noen ganger pinner jeg ting bare for å spare på bildet, andre ganger er nettsiden bildet kommer fra noe jeg vil tilbake og sjekke senere. Jeg synes det er en fin måte å bli bedre kjent med seg selv på, man visualiserer på en måte sitt indre univers, for å si det litt svevende. Har for eksempel funnet ut at minimalisme-boardet mitt ironisk nok er det med flest pins... Kanskje litt selvmotsigende, men det blir i alle fall tydelig for meg hva som er viktig for meg.
Karmosin Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Kom på at jeg følger "Pinterest, you're drunk", som repinner skikkelig fæle pins. De galskapstygge tingene folk pinner morer meg så veldig
Gjest Glenfarclas Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Kom på at jeg følger "Pinterest, you're drunk", som repinner skikkelig fæle pins. De galskapstygge tingene folk pinner morer meg så veldig Har du en link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå