Eurybia Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Morgen, middag, kveld? Er det forskjell på når man skal teste for EL og når for graviditet?
VeoVeo Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Graviditetstest bør tas om morgenen, med mindre du har kommet så langt over IKM at Hcg-nivået er såpass høyt at testen registrer det! Eggløsningstester er best å ta på kvelden! Du kan lese alt om dette på http://pernille.info/tester.htm
Frua Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Legene på fertilitetsklinikken min sier begge tester bør taes på morgenurin.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 morgen urin. jeg tester meg ikke om jeg tisser 10 ganger i løpet av natta da(for det gjør jeg ofte) jeg venter heller til en natt jeg har sovet en del.
Marikke Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Poenget er ikke at man nødvendigvis skal teste om morgenen, men at urinen har ligget i blæra så lenge som mulig. For de fleste vil det bety å teste om morgenen, fordi det da gjerne er noen timer siden sist man var på do. Hvis man tisser i løpet av natten blir litt av effekten av morgenurin borte. Endret 23. mai 2012 av Marikke
Marikke Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Ikke alle pakningsvedlegg som er like lette å lese når man har kjøpt tester fra Japan på Ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå