Eurybia Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Har lest mange steder her at EL-slim er tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da, men jeg får alltid EL- slimet 4-5 dager før positiv EL- test, kan dette være riktig? Er det vanligst å ha EL- slim så lenge før EL, eller er det vanligst å ha EL slim og EL santidig?
Gjest Modig mor Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har vanligvis eggløsning på den fjerde dagen med eggløsningssekret, det vil si at en eventuell positiv EL-test ville kommet den andre-tredje dagen. Noen har eggløsningssekret bare én dag, andre en hel uke - normalt alt sammen. Etter eggløsningen tørker sekretet kjapt opp, det er et tydelig tegn på at man ikke er fruktbar lenger.
Gjest Modig mor Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Så man har EL slim under EL da, ikke før? Lurer på om jeg misforsto spørsmålet? Mener du at du har eggløsningssekret, så slutter det, og *så* får du positiv eggløsningstest? I så fall tyder sekretet på at kroppen prøvde å slippe et egg, men ikke fikk det til - og så prøver den igjen. Hvis du begynner å tempe, får du bedre oversikt. Det vanlige er at eggløsningssekretet er der fram til og med eggløsningsdagen (iblant en dag etter også). Hvis det kommer og går, tyder det på at kroppen ikke får sluppet egget.
Athene Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Alt fra ikke noe slim til slim i 1-4 dager er normalt. Varer det lengre kan det virke som om kroppen sliter litt med å få det til. EL slimet kommer før EL, og tørker ganske fort opp i det EL har vært. Jeg kan merke litt også dagen etter eggløsning, men definitivt mest akkurat EL dagen (er sikker på EL da jeg temper og tester).
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Alt fra ikke noe slim til slim i 1-4 dager er normalt. Varer det lengre kan det virke som om kroppen sliter litt med å få det til. EL slimet kommer før EL, og tørker ganske fort opp i det EL har vært. Jeg kan merke litt også dagen etter eggløsning, men definitivt mest akkurat EL dagen (er sikker på EL da jeg temper og tester). Jeg har el-slim i 4 dager, og det er alltid minst slim på el-dagen Anonymous poster hash: 27d46...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå