Gå til innhold

BH'er i freshe farger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på undertøy som i headeren til Gina Tricot. Poster bilde nederst. Jeg vil ha blondeBH'er i friske farger, gjerne neon. Trusene kan jeg kjøpe "overalt", men jeg trenger BH'er i 60/65 C/D og jeg finner f... ikke noen steder. Noen som har sett eller kan tipse om steder å sjekke? Handler om så fra utlandet. Om noen vet om BH'er som er veldig små i størrelsen kan det også funke, selv om 70 som regel er altfor stort.

underklader_no.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med eBay da? Har ikke de bra utvalg i BH'er i neonfarger? Nå har ikke jeg sjekket størrelsene, og det er kanskje noen som vet noe mer om kvaliteten.

Skrevet

Change tror jeg har en del friske farger på denne tiden av året. Skal også være greit utvalg i din strl.

Gjest Swarovski
Skrevet
Brastop og figleaves har noen BH'er i dine størrelser. Endel av de er i det minste fargerike. Men usikker på hvor mange som er blonde-BH'er.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 65D og sliter med å finne rimelige BHer. Er student og har ikke mulighet til å betale mer enn max 200 kroner.

Skrevet

Brastop og figleaves har noen BH'er i dine størrelser. Endel av de er i det minste fargerike. Men usikker på hvor mange som er blonde-BH'er.

Flotte linker! Regner med du har bestilt der ifra og det har gått smertefritt? Frakt og retur er ok?

Skrevet

Takk for svar, dere! :)

Sjekka eBay, men fant ikke noe umiddelbart - skal sjekke nærmere. De hadde ikke noe aktuelt på nettbutikken til Change, kan sjekke utvalg i butikk neste gang jeg er i byen. Figleaves hadde én jeg kunne tenke meg, så skal tenke på det. Brastop hadde jeg glemt helt av, skal sjekke der!

Åh, skulle ønske de hadde 65 med større cup på H&M og GT osv.. Hadde vært så enkelt.

Skrevet

La'senza <3

Gjest Swarovski
Skrevet (endret)

Flotte linker! Regner med du har bestilt der ifra og det har gått smertefritt? Frakt og retur er ok?

Figleaves har jeg faktisk ikke bestilt fra ennå. Men fikk tipset her inne, og det virket som om hun hadde bestillt en god del derifra. (Perelandria muligens?)

Men jeg har bestillt masse fra brastop. Både frakt og retur går kjempefint. Bra kundeservice. Både på mail, og på chat.

Endret av Swarovski
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tittet på begge de to linkene, men fant ingen i 65D... Det står jo overalt på den ene siden at det er BHer til store bryster og det er jo ikke 65D...

AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo bilder av Bher som er fryktelig mye større enn 65D.....

Skrevet

...

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har jeg fått mine bh'er og jeg er kjempefornøyd.Satt som støpt gitt og jeg kommer til å handle hos Brastop igjen!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å finne ut hva min størrelse tilsvarer i UK størrelse, men finner det ikke ut. Kan dere hjelpe? :)

Fikk målt meg på Change til 65D.

Skrevet

Jeg har sett at både Lindex og HM har flere BH-modeller i knalle farger.

Skrevet

Jeg har sett at både Lindex og HM har flere BH-modeller i knalle farger.

Mulig Lindex har noe i 60/65 C/D, men jeg kan ikke si jeg har sett det hos H&M?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...