trøndera80 Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Tuppa mi har begynt sånn smått med mat. Vi begynte forsiktig !! I den siste uka har hun fått ca et egglass med grøt, og vi måtte begynne å gi henne dette to ganger hver dag. Var til helsesøster i dag, og da sa hun at jeg kunne øke på med en teskje hver dag. For det blir ikke nok tydligvis :D Så da mener hun at hun kan spise ubegrenset med grøt allerede? Fant ingenting på nettet om dette, og her er det sikkert noen garva mødre som vet
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Det jeg gjorde, var å øke med 1ss vann til grøten pr dag inntil vi nådde 1 porsjon slik det var definert på pakken. Det fungerte i alle fall veldig godt for oss
trøndera80 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2012 Det jeg gjorde, var å øke med 1ss vann til grøten pr dag inntil vi nådde 1 porsjon slik det var definert på pakken. Det fungerte i alle fall veldig godt for oss Takk for tipset
missLynch Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Du kan også prøve med litt moset banan, sviskemos, moset pære, moset avocado. Gjerne blandet med morsmelk Vi økte grøtporsjonene ganske kjapt. Babyen var sulten, tross masse amming til alle døgnets tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå