snøfnugg Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Hei. Jeg skal begynne å planlegge til bryllup. Men det er et virvar av sider på nett og jeg blir litt matt. Jeg lurer på om noen som vet om gode nettsider for brudekjoler? og om de kan linke til disse? -Og til sider som ellers hadde vært flotte og inspirerende for meg? Er ikke bare bare å finne fram i jungelen av bryllupsider på nett. Endret 21. mai 2012 av snøfnugg
Irja Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg liker lightinthebox.com (billig og fine kjoler! Har kjøpt kjole her selv. Veldig fornøyd!!) også Ebay da, her finner man jo alt! Men skriv mer enn bare "wedding dress" da får du opp uendelig mye.. F.eks "white 50s dress" "simple wedding dress"
Irja Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 På greenweddingshoes.com har jeg fått mye inspirasjon! Her har de f.eks bildeserier fra ekte bryllup. Ellers synes jeg bryllupsblogger er fint å lese 1
Amens Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Etsy.com Der fant jeg brudekjolen min, en del pynt og masse annet. Og der har de og ganske mange fine artikler fra ekte bryllup hvor man har gjort ting på en litt annen måte. Mye flott inspirasjon^_^ Lykke til!
Paprica Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Mye bryllupsstoff på pinterest også. Men egentlig er det like greit å bare gå i en brudesalong og prøve kjoler der. Jeg trodde at jeg ville ha en enkel og litt tøff kjole, type Rembo. Men etter å ha prøvd en mer klassisk variant fra Demetrios falt jeg pladask for den:) MÅ jo ikke kjøpe i butikken, men det gir en bedre pekepinn på hva du kler og hva du faktisk vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå