Gå til innhold

Something old.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda Tex, jeg var klar over dette, og ga klar beskjed til gullsmeden om det da vi leverte inn gullet og bestillte ringene. Ellers er det jo ikke noen vits i. Men det er greit at du minner oss på dette, for jeg visste det faktisk ikke da vi begynte å tenke på å gjøre dette. Så husk på det dere andre også som vil levere inn gull til omsmelting.

Hvilke gullsmeder tar imot eget gull og lager gifteringer av det? Jeg spurte på Thune, men der lagde de ikke gifteringer, bare armbånd og andre ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bruke et diamantkjede som mamma fikk av pappa da jeg ble født. Det er jo ikke eldre enn 25 år da, men jeg synes symbolikken er så flott at jeg er villig til å fire litt på krava :blunke:

Skrevet
Hvilke gullsmeder tar imot eget gull og lager gifteringer av det? Jeg spurte på Thune, men der lagde de ikke gifteringer, bare armbånd og andre ting..

Her i Bergen var det ikke så lett å få noen til å lage ringene våre. Vi spurte flere, og havnet til slutt hos Gullsmed Kirkeli i Gågaten. En må bare spørre rundt. Så finner en nok noen som er villige til å ta imot gull og lage etter ønske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...