Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

34,2

Skrevet

9

Skrevet

Det kommer litt an på hva slags type deltidsjobb du kunne tenke deg skulle jeg tro.

• Liker 1
Gjest Fiolett
Skrevet

Tror du skal tenke litt på hvordan du fremstiller deg selv i søknadene dine, i hvert fall. Emnetittelen får deg til å virke rimelig irritabel, desperat og dessuten en (stor) smule på kanten.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Pinner?

Håper du på en jobb hos Diplom Is eller noe? :klo:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alltid 42.

• Liker 2
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Ingen - om du hadde hatt noen egenskaper som gjorde deg kvalifisert til en deltidsjobb. Siden du spør, antar jeg du er i gang med å suge p****... men det virker kanskje ikke helt som det funker for deg, det heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kun én: Sjefen sin. Da får du nok flere goder enn hva de andre ansatte får. Spesielt kose-tillegg! :danse:

• Liker 1
Skrevet

Lurer jeg også på gitt.

Skrevet

Får håpe du er flinkere til å polere raketter enn du er til å skrive søknader :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Det finnes da helt sikkert deltidsstillinger innen prostitusjon også :)

Skrevet

Skjønner at TS er sur! Har søkt masse jobber selv og ikke fått noe spesielt respons :tristbla:

tittelen er jo ikke bokstavelig for de ikke som skjønte det.. noe jeg tror de fleste skjønte, om dere skjønner :sjenert:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pinner?

Håper du på en jobb hos Diplom Is eller noe? :klo:

Nei nei, piller! Så siden suging av piller ikke funker, så foreslår jeg at du svæljer dem. Da funker nok sakene skal du se, og du fyyyker nok til topps! (med de rette pillene da, selvsagt)

Skrevet (endret)

Skjønner at TS er sur! Har søkt masse jobber selv og ikke fått noe spesielt respons :tristbla:

tittelen er jo ikke bokstavelig for de ikke som skjønte det.. noe jeg tror de fleste skjønte, om dere skjønner :sjenert:

skjønner det jeg og. bare at det gjelder sommerjobber da(hvertfall kun foreløbig)

men da jeg gikk et år arbeidsledig var det like før jeg bare sendte søknader til folk der det sto; "ønsker ansettelse, ellers takk for dine skattepenger som går i lomma mi gjennom NAV"

er jo ikke så mye anna å gjøre enn å bli gretten når folk aldri svarer....

Endret av otilie
AnonymBruker
Skrevet

Ingen - om du hadde hatt noen egenskaper som gjorde deg kvalifisert til en deltidsjobb. Siden du spør, antar jeg du er i gang med å suge p****... men det virker kanskje ikke helt som det funker for deg, det heller.

Beklager for at jeg ikke kan svensk og har blondt hår og perfekte former. Bitch.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal du som kvinne klage? Drar jeg til en dagligvarebutikk er det nesten bare ungjenter som sitter i kassa over alt. Unge jenter får lett arbeid. trenger bare å smile pent og pynte seg litt så er det alltid en eller annen kar sm tar dem.

AnonymBruker
Skrevet

TS, det er 2012 - arbeidsplasser har kvinnelige sjefer også :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte suge 72 stk før jeg fikk en jobb, og jeg suger fortsatt...for å holde på jobben.

Kjevene mine er helt utslitte :tristbla:

• Liker 2
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Beklager for at jeg ikke kan svensk og har blondt hår og perfekte former. Bitch.

Hvem sier du trenger det?!

Og bitch? Really? :P Tror du må forbedre fremtoningen din litt visst du vil ha jobb. (Og da mener jeg ikke blondt hår og former).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...