sinicola Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Hentet dette fra Lookfantastic på posten i dag. Korken på shampoen hadde falt av, og innholdet hadde selvfølgelig rent ut i esken :-? Noen som har opplevd det samme? Tok bilder av alt sammen,holder det å sende de på mail eller må jeg sende den tomme flasken tilbake?
Gjest Myumi Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Dette har jeg aldri opplevd med mine pakker. Korken er forsterket med teip- men LF har for meg hvert vennligheten selv så bare send en mail til kundeservice og spør hva du skal gjøre. Verre er det ikke. Er du ustø i engelsk så kan jeg hjelpe deg.
sinicola Skrevet 31. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2004 Har sendt dem en mail nå. Mulig de ler av formuleringen min, men.. Kanskje jeg kan be deg om litt støtte hvis det blir mye frem og tilbake?
Gjest Myumi Skrevet 31. januar 2004 #4 Skrevet 31. januar 2004 Har sendt dem en mail nå. Mulig de ler av formuleringen min, men.. Kanskje jeg kan be deg om litt støtte hvis det blir mye frem og tilbake? Klart du kan, men LF har veldig gode rutiner så jeg tviler på at det blir noen problemer.
tigerpus Skrevet 31. januar 2004 #5 Skrevet 31. januar 2004 Jeg har faktisk også opplevd det der et par ganger. Men lite hadde rent ut, derfor har jeg ikke gjort noe med det. Men jeg har ved et par andre anledninger vært i kontakt med dem, og de er svært velvillige og serviceinnstilte. Send en mail så tipper jeg de sender den en ny flaske kosnadsfritt. Tiger :D
Linsi Skrevet 31. januar 2004 #6 Skrevet 31. januar 2004 Det samme skjedde meg med samme type flaske. Jeg sendte en hyggelig mail til de og forklarte hva som hadde skjedd. Jeg fikk raskt svar, og under en uke etterpå, fikk jeg en ny pakke i posten :D Veldig bra service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå