Gjest Sobril Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Byttet fra netcom til chess for et halvt års tid siden. Har ikke hatt noe problem med abonnementet, men trengte å snakke med dem nå pg.a. telefon som spiser batteri til frokost middag og kvelds (må lade 2 ganger i døgnet). Da jeg kjørte hjem fra jobb fikk jeg beskjed om at "du er nummer 21 i køen". Tenker at det var da som pokker og at jeg forsøker igjen senere. Vel - det gjorde jeg nå, og jaggu er jeg ikke nummer 32!!!! Noen som har erfaring med chess kundeservice og vet om dette er vanlig (eller noen som har lyst til å begynne og jobbe der litt brennkvikt)? Ikke finner jeg noen mailadresse på nettsiden deres heller...
Gjest X-1 Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 De har jo sånn online-chat hjelp, om du går til nettsiden deres.
Gjest Sobril Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 De har jo sånn online-chat hjelp, om du går til nettsiden deres. Den skulle jeg ønske jeg fant...
Gjest X-1 Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Ah, sorry, det er kanskje eg som surrer (trur eg forvekslet med nextgentel). Du kan jo bruke kontaktskjemaet deres, https://www.chess.no/kundeservice/kontakt-oss/#
kissi Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har ringt dem flere ganger, men ikke opplevd så stor kø som du gjorde i dag. Hvis du venter lenge nok vil du få spørsmål om å legge igjen nr ditt så ringer de deg tilbake. Den er fin Chat-hjelpen finner ikke jeg heller. Du kan sende mail til [email protected] om du ikke vil bruke online-skjema på siden deres.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Du finner kontakt skjema du kan benytte her https://www.chess.no/kundeservice/kontakt-oss/ vil vel ikke si at det lå så inmari bortgjemt men skjønner ut fra innlegget ditt at du kanskje er en smule stresset. Det er ikke sikkert at 32 i kø vil si at det er så innmari lang ventetid, det kommer jo helt an på hvor mange som sitter på telefon der.
Gjest Sobril Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Takk for hjelpen alle. Har sendt dem en mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå