Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet

Byttet fra netcom til chess for et halvt års tid siden. Har ikke hatt noe problem med abonnementet, men trengte å snakke med dem nå pg.a. telefon som spiser batteri til frokost middag og kvelds (må lade 2 ganger i døgnet).

Da jeg kjørte hjem fra jobb fikk jeg beskjed om at "du er nummer 21 i køen". Tenker at det var da som pokker og at jeg forsøker igjen senere. Vel - det gjorde jeg nå, og jaggu er jeg ikke nummer 32!!!!

Noen som har erfaring med chess kundeservice og vet om dette er vanlig (eller noen som har lyst til å begynne og jobbe der litt brennkvikt)?

Ikke finner jeg noen mailadresse på nettsiden deres heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo sånn online-chat hjelp, om du går til nettsiden deres.

Gjest Sobril
Skrevet

De har jo sånn online-chat hjelp, om du går til nettsiden deres.

Den skulle jeg ønske jeg fant...

Skrevet

Jeg har ringt dem flere ganger, men ikke opplevd så stor kø som du gjorde i dag.

Hvis du venter lenge nok vil du få spørsmål om å legge igjen nr ditt så ringer de deg tilbake. Den er fin :) Chat-hjelpen finner ikke jeg heller. Du kan sende mail til [email protected] om du ikke vil bruke online-skjema på siden deres.

AnonymBruker
Skrevet

Du finner kontakt skjema du kan benytte her https://www.chess.no/kundeservice/kontakt-oss/ vil vel ikke si at det lå så inmari bortgjemt :fnise: men skjønner ut fra innlegget ditt at du kanskje er en smule stresset.

Det er ikke sikkert at 32 i kø vil si at det er så innmari lang ventetid, det kommer jo helt an på hvor mange som sitter på telefon der.

Gjest Sobril
Skrevet

Takk for hjelpen alle. Har sendt dem en mail :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...