AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Vi skal male huset og garasja vår i sommer, og vi har tenkt på rødt hus med hvite lister. Men mannen min vil ikke ha rød garasje, for den er laga av mur, så han vil ha hvit garasje (fordi hvit mur er fint) med rød port og dører. Blir det rart med rødt hus med hvite lister og hvit garasje med røde lister/port/dører? Burde vi male huset hvitt med røde lister kanskje? Jeg er litt skeptisk til at garasja er motsatt av huset, jeg har alltid sett for meg at garasja er noenlunde lik huset.. Håper på maaange synspunkt her
Lykkelise Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Personlig liker jeg ikke rødt på hus i det hele tatt, men det er en annen sak;) Dersom garasjen uansett blir hvit ville jeg aldri valgt rødt hus ved siden av.. Naboen vår har det slik ( bare blått istede for rødt) og det ser temmelig rart ut..
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Vi skal male huset og garasja vår i sommer, og vi har tenkt på rødt hus med hvite lister. Men mannen min vil ikke ha rød garasje, for den er laga av mur, så han vil ha hvit garasje (fordi hvit mur er fint) med rød port og dører. Blir det rart med rødt hus med hvite lister og hvit garasje med røde lister/port/dører? Burde vi male huset hvitt med røde lister kanskje? Jeg er litt skeptisk til at garasja er motsatt av huset, jeg har alltid sett for meg at garasja er noenlunde lik huset.. Håper på maaange synspunkt her ja, det er rart. Veldig rart, vil se halvferdig ut. Og er ening med rød mur, det blir fargesforskjell på betong og tre.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Ta bilde av hus og garasje og bruk jotuns fargevelger. Jeg hadde heller ikke gått for en slik løsning. Rødt er ikke en moderne farge for tiden heller, men det er en smakssak. 1
muffineline Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Ja, hus og garasje bør være i samme farge.. Men ville ikke valgt hvitt hus med røde lister...
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Takk for svar Da bør vi nok gå for hvitt hus, siden garasja skal være hvit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå