Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig ødeleggnde for vektnedgang å drikke mye pepsi max? Går man opp når man drikker det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hikken
Skrevet

Jeg drikker Pepsi Max hver dag og det har ikke påvirket min vekt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drukket en del hver dag i et par år nå, men har ikke gått opp. Har derimot gått litt ned, fordi jeg ikke spiser like mye gotderi o.l. når jeg drikker pepsi max

Skrevet

Pepsi max har jo ingen kalorier(isåfall veldig lite) så jeg vil tro det ikke vil skade vekten, og jeg iallefall blir veldig fort full i magen av brus... gjerne bare et glass eller to, og da er jeg mett i en god stund etterpå, så kan jo for all del være en grei ting. Det er derimot mange andre ekle stoffer i pepsi max, men det er jo en annen sak :)

AnonymBruker
Skrevet

Du vedlikeholder vekten tror jeg :P

Skrevet

Stakkars tennene deres...

Gjest Guilty
Skrevet

Jeg er normalvektig og drikker pepsi max omtrent hver dag, er avhengig av det for å klare å få i meg mat(jeg har ikke matlyst og pepsi max gjør meg litt sulten). Så det kan jo gi deg økt matlyst og derfor kan det ødelegge for vektnedgang, men tviler på at det er brusen i seg selv da den nesten ikke har kalorier. Men det er jo ikke bra for hverken tenner eller resten av kroppen da :)

Skrevet

det er noen som hevder at det finnes en viss sammenheng mellom pepsi max og søtsug. Dersom du holder deg til pepsi max vil det selvsagt ikke påvirke vekten din, den har så godt som ingen kcal.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Tenker dere ikke på tennene deres når dere smådrikker brus hver dag??

AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere ikke på tennene deres når dere smådrikker brus hver dag??

Jo egentlig, jeg drikker med sugerør, men vet ikke om det sparer tennene :sjenert:

Skrevet

Noen som hevder at pepsi max øker sultfølelsen og søtsuget. Selv merker jeg ikke noe av søtsugteorien. Jeg drikker pepsi max i stedenfor andre søtlige drikker jeg ellers ville valgt. Men lurer på om det kan være noe sannhet i det at den øker sultfølelsen...

Ellers har den jo tilnærmet 0 kalorier så sånn sett kommer den jo ikke til å påvirke vekta.

Gjest foremma
Skrevet

Drikker pepsi max akkurat nå, jeg, og om det nå skulle være så ille, så DRITER jeg i det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...