Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #1 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva er det egentlig med disse drikkeflaskene? Har de noen funksjon, eller bare ser de fancy ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 31. januar 2004 #2 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er termosflasker, er de ikke? Og så er de selvsagt i dyre om ikke så dyre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 31. januar 2004 #3 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvis Gjest mener sånne drikkeflasker i aluminium f.eks av merket Sigg, så er de ikke termosflasker, men bare drikkeflasker for kalde drikker. De har en funksjon i og med at de blir helt tette og ikke lekker sånn som f.eks plastdrikkeflasker gjerne gjør. Og så tåler de en støyt hvis du mister dem i bakken på tur, og uten at korken detter av i landingen... Og som du sier, Gjest så ser de jo veldig fancy og kule ut da! Huldra - Sigg-bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #4 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis Gjest mener sånne drikkeflasker i aluminium f.eks av merket Sigg, så er de ikke termosflasker, men bare drikkeflasker for kalde drikker. De har en funksjon i og med at de blir helt tette og ikke lekker sånn som f.eks plastdrikkeflasker gjerne gjør. Og så tåler de en støyt hvis du mister dem i bakken på tur, og uten at korken detter av i landingen... Og som du sier, Gjest så ser de jo veldig fancy og kule ut da! Jepp - og så har de gjerne hull i korken slik at du kan feste en karabinkrok i - og da kan du henge den utenpå sekken mens du er ute og går tur, så vannet alltid er lett tilgjengelig. Siden de ikke lekker, kan du ha på varmt vann, legge dem i en ullsokk og bruke den som varmeflaske i soveposen. Dessuten er de nokså hardføre - jeg har brukt en av mine til å banke på plass et kanosete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. februar 2004 #5 Del Skrevet 1. februar 2004 Da har du fått svar på spørsmålet da, Gjest, til og med! :D Likte spesielt hammer-funskjonen, Pepita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. februar 2004 #6 Del Skrevet 1. februar 2004 Hva koster en sånn flaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pepita i.i. Skrevet 2. februar 2004 #7 Del Skrevet 2. februar 2004 Hulderjenta: Det gikk bedre etter at jeg innså at det var lurest å dunke med bunnen... Men den ser jo tøffere ut med bulker Starya: De koster mellom 100 og 150 kroner, avhengig av størrelse. Pepita :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. februar 2004 #8 Del Skrevet 2. februar 2004 Hulderjenta: Det gikk bedre etter at jeg innså at det var lurest å dunke med bunnen... Men den ser jo tøffere ut med bulker Ja de gjør det! Bulkene gir liksom et veldig sortslig og friluftsmenneske-aktig inntrykk, selv om flasken kanskje bare brukes som saftflaske på studier eller jobb.. Min har riktignok vært med på tur mange ganger, men nå for tiden er den stort sett bare med på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 3. februar 2004 #9 Del Skrevet 3. februar 2004 Disse flaskene holder også drikke iskaldt lenge... Kan kjøpes hos www.greteroede.no Der koster den 100 kr. Har den samme selv og synes den er kjempegod å bruke... Den har stor åpning slik at man f.eks kan ha isbiter oppi. Også har den en slags sportstut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå