Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvordan bli kvitt "hjemme-bastillen"`? flere som har fått den?

jeg er en jente i tidlig 20 årene, ingen barn. men eier hus, bil og har fast jobb.i det siste har jeg blitt sååå hjemmekjær. det beste i verden er liksom å få være hjemme.. hva gjør jeg hjemme? vasker,rydder osv. altså ikke noe spennende. men likevell frister dette så utrolig mye mer en å dra på cafe eller noe slikt. merkelig.. har jeg en dag der jeg ikke er hjemme før 2100 synes jeg liksom hele dagen er dum. flere med dette fenomenet?

og hvordan bli kvitt det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli kvitt? Tid hjemmefra er jo som du selv sier bortkastet tid - og du vil vel ikke kaste bort tiden din?

AnonymBruker
Skrevet

Feil forum?

AnonymBruker
Skrevet

ja glemte å endre forum. beklager..

AnonymBruker
Skrevet

Du tar det kanskje igjen med renter når du er 40 og nyskilt? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det samme som deg:) Ofte at jeg ikke vil vekk om kvelden etter en dag på skole eller jobb for da har jeg bare lyst å være hjemme. Syns at hele dagen har vært travelt og slitsomt hvis jeg 'må' besøke en venn om kvelden for eks. Egentlig litt dumt, og som oftest er det jo veldig koselig å være på besøk hos noen eller gå tur, men jeg syns det er vanskelig å få meg selv ut av huset for jeg trives så godt hjemme:P

AnonymBruker
Skrevet

ja marielle.. sånn er det. vil heller være hjemme enn å dra ut. det er jo fint å være hjemmekjær når vi en gang skal ha barn.. men føler nesten at jeg burde ha likt å ha travle dager når jeg er så ung... men eeelsker huset mitt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...