Gå til innhold

angående fravær-..hjelp..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har alltid lurt på en ting angående videregående skole og fravær! hva antas som å være mye fravær? er redd for å få for mye og at skoler ikke vil ta meg inn oga for mye fravær! det er jo min fremtid det er snakk om! hva er best timesfravær eller dagsfravær? jeg vet at alt fravær føres sammen(3år)på siste vitnemål. i fjor hadde jeg 2 dager og 3 timer! er dette mye? hittil i går har jeg 1 dag og 6 timer`! vil du ansee dette som mye fravær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Det du har, er lite fravær icon_smile.gif

Uansett, jeg gikk ut av vgs for et år siden, med MYE mer fravær enn deg icon_smile.gif Og det har gått helt greit. (nei, dette er IKKE en oppfordring til å skulke...)

Pass på at du ikke har mange timer, og dersom du får fravær, sørg for at det er hele dager. Fremtidige arbeidsgivere titter mer på antall timer, enn dager... (Dager kan man forsvare dersom man har vært syk)

Men som sagt, det fraværet du har, er lite icon_smile.gif Hold det sånn, og du får ingen problemer når det gjelder det i det hele tatt icon_smile.gif

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men anonym..burde jeg da gå å si at j heller vil ha noen dager istedenfor de 6 timenejeg har?slik at j heller for to dager enn en dag og seks timer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det med fravær betyr mer når du søker jobber. Dersom du har mye fravær (mer enn det du har) tror jeg kanskje du vil få spørsmål om grunn. Det ville i hvert fall jeg vektlagt om jeg skulle ansette noen, selv om det hittil ikke har vært aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen icon_smile.gif

Jeg som var anonym her i stad. Ser jeg glemte å skrive nicket mitt. *ler*

Har ikek registrert meg her ennå, så derfor sånn halvveis anonym her nå icon_smile.gif

Som jeg sa så har du ikke mye fravær. Og at du har 9 timer på 3 år.. LITE icon_smile.gif (selv hadde jeg noen dager og 30 timer i løpet av mitt første år.. DET er mye det icon_wink.gif )

Dersom du skal søke jobb, så nytter det nok ikek å si at egentlig var det så og så mange dager.. ellerno.. De ser jo hva som står på papiret. MEN IGJEN, dette tror jeg IKKE blir noe problem for deg icon_smile.gif

Stå på videre du, lykke til å alle dine eksamener, også skal du se at det går kjempebra! icon_smile.gif

Klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

nei takk'! det jeg mente var at jeg skulle be læreren min sette opp dager isteden for de timene!! ikke at jeg skulle si det til min arbeidgiver! men til lærer..takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...