Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det skal åpne en Fresh Fitness rett bortenfor der jeg bor, og jeg ble litt fristet til å prøve meg der fra høsten av. Noen som trener på et av de andre sentrene og vil fortelle litt om hvordan det er?

Tenker spesielt på de virtuelle sykkeltimene. Tenker i utgangspunktet at det virker helt genialt siden det "alltid" går en time, i motsetning til der jeg trener nå hvor det bare går et par hver dag. Men er det ok opplegg og musikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fresh er helt greit det. Litt korte åpningstider og kanskje ikke senteret for deg som liker å trene alle mulige slags gruppetimer.

Alle aparatene kommer fra Technogym som er en kvalitetslevrandør som også Sats og Elixia bruker.

Skrevet

Jeg har trent på Fresh på Ensjø, og var kjempefornøyd med senteret! :jepp: Alltid ledige apparater og frivekter, stort og flott lokale, folk å spørre hvis en trenger, tilgang til PTer, og viktigst av alt: Man søler ikke bort masse penger. Armbåndet man kommer seg inn med koster en hundrings, og ellers er det 200 kroner i måneden. Du kan si opp når du vil, eller fryse abonnementet i opptil fire måneder (tror det var fire måneder). Så du slipper å være støttemedlem.

Jeg aner ikke hvordan gruppetimene er, dessverre, for det er jeg ikke så interessert i. Virket ikke som det var så stor interesse for noen av de virtuelle timene der jeg gikk, så sjelden noen gå inn eller ut derifra, og hvis jeg så det var det stort sett fra sykkelrommet.

Eneste negative var at det kunne ta litt tid før ødelagte apparater ble fiksa. Men da var det stort sett flere like å ta av uansett.

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også interessert i å starte der, men skal jeg velge bare virtuelle timer eller betale 100 kr mer og få tilgang til LIVE timer også?

Anonym poster: aed1ffeaf8263e56e026cded93fb02e2

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg benytter meg både av virtuelle timer og live timer og er kjempefornøyd med begge deler.

Har hendt at jeg har vært mutt putt alene under en virtuell time, men ser bare positivt i dette. Da har jeg full fokus på det jeg holder på med. Live-timene er gjerne ganske populære med virker som det alltid er plass allikevel.

Her jeg trener er det stort nok, så jeg får bruke apparater og utstyr uten å måtte vente.

Gjest navnelapp
Skrevet

Veldig bra! Eg har også vore åleine på virtuelle timar, men det gjer ingenting. Eg hadde abo med livetimar og, men sidan eg ikkje går på body-altmogeleg, men ville ha spinning, så droppa eg det. Live-spinning er eigentleg ganske styrete når ein først har prøvd den virtuelle, syns eg.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fresh fitness etter de byttet ut apparatene på mitt lokale senter. Jeg prøvde fresh fitness strømmen og de hadde enda bedre og freshere apparater enn der jeg går, men de er også nyåpnet.

Jeg liker de virtuelle spinningtimene, men jeg er ikke fornøyd med de andre virtuelle gruppetimene. De live gruppetimene er derimot veldig kule, og jeg trives med instruktørene.

Det fine med spinningen er at timene er rolige, jeg orker ikke instruktører som roper og "shower" under timen som ofte skjer på live timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...